kreska

1. Data: 2005-04-27 17:07:14

Temat: kreska
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od jakiegoś czasu staram się walczyć ze sobą i próbuję narysować sobie na
powiece kreskę. Kredką mi jakoś wychodzi. "Jakoś" oznacza, że potem i tak
nieco zacieram ją cieniami :). Staram się nie używać głębokiej czerni,
raczej szary albo bordowy jeśli w ogóle. Na dole kreskę robię tylko białą,
delikatną, bo przy czarnej wyglądam jakby mi oczy chciały wyjść z twarzy i w
ogóle jakoś tak komicznie. Zresztą oczy mam położone głęboko, więc chyba mi
za bardzo nie pasuje.
Czasem jednak chciałabym zrobić sobie ładny, mocniejszy makijaż. Nabyłam
drogą kupna (he he) eyeliner za całe 10,30, z pędzelkiem, i po pierwszym
użyciu stwierdziłam, że chyba go jednak wyrzucę, bo za taką cenę nie szkoda.
Moje pytanie: JAK się tym malować? Wychodzi mi jakaś fala zamiast kreski,
więc od razu muszę zmywać. Poradźcie mi coś. Czy eyelinery z "piórkiem" są
lepsze? Naprawdę czuję się jak inwalida, chciałabym czasem zwrócić uwagę na
to, że w ogóle MAM oczy.
Czy dac sobie z czarną krechą spokój?

Maja

1. Data: 2005-04-27 17:19:23

Temat: Re: kreska
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty wrote:
> [...]
> coś. Czy eyelinery z "piórkiem" są lepsze? Naprawdę czuję się jak
> inwalida, chciałabym czasem zwrócić uwagę na to, że w ogóle MAM oczy.

Ja mam eyeliner z pedzelkiem i bardzo dobrze mi sie nim maluje. Najpierw
namaluj kreske cieniutenka, opierajac pedzelek o nasade rzes. Potem powtorz
to delikatnie poszerzajac poprzednia. Taka kreska maluje przed tuszowaniem,
bo czesto eyeliner zostawia tusz na rzesach, wiec latwiej go sciagnac, nawet
samymi palcami. Maluj sie przy stole, zebys mogla oprzec lokcie. A tak w
ogole to zapraszam do watku nizej "[na prosbe] malowanie oczu"

Zazula

1. Data: 2005-04-27 17:39:08

Od: "Yaga" <y...@R...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zazula" <z...@W...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> samymi palcami. Maluj sie przy stole, zebys mogla oprzec lokcie. A tak w
> ogole to zapraszam do watku nizej "[na prosbe] malowanie oczu"

Ja kiedyś miałam z pędzelkiem, ale moze to przez brak moich zdolnosci
manualnych, wychodziło mi krzywo, nierówno i w ogole. Mnie generalnie ręcę
drżą i nie potrafię narysować prosto kreski. Teraz mam czarną kredkę
Isadory, bardzo fajna, miękka z taką poduszeczką i dzięki tej poduszeczce
wszelkie nierówności są wyrównywane. Więc może coś takiego na pierwszy rzut?
a dopiero potem pędzelek?

Pozdrawiam, Yaga

--
"Tanz - mein Leben - tanz
Tanz mit mir

1. Data: 2005-04-27 17:52:28

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zazula" <z...@W...pl> napisał w wiadomości

> A tak w gole to zapraszam do watku nizej "[na prosbe] malowanie oczu"

Tak, już czytałam i podziwiałam, dlatego mi się przypomniało, że mam zapytać
o tą kreskę. Wiesz, Twój makijaż jakoś tak przekonał mnie, że czasem warto
sobie zrobić coś mocniejszego na twarzy. Może codziennie to bym nie miała
cierpliwości, ale czasem- czemu nie...

Maja

1. Data: 2005-04-28 22:25:49

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty wrote:
> [...]
> więc od razu muszę zmywać. Poradźcie mi coś. Czy eyelinery z "piórkiem" są

jedyny eyeliner, jaki w zyciu mialam, byl z pedzelkiem i dawal
naprawde swietny efekt. wydaje mi sie, ze tak precyzyjnego i trwalego
rysunku nie da sie osiagnac niczym innym. bardzo zachecam do
cwiczen z pedzelkiem :) z tego, co pamietam, staralam sie
trzymac reke tak, zeby o cos sie opierala, wtedy sie nie trzesie
i fal nie robi. no i trzeba sie naprawde skoncentrowac. zacznij
od bardzo cieniutkiej kreski, potem mozesz ja wyrownywac,
pogrubiajac.

-- kasica

Makijaz orientalny
Chwalę - kanu