fryzjer w Warszawie

1. Data: 2005-04-27 20:50:51

Temat: fryzjer w Warszawie
Od: "psota" <m...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos moze polecić sprawdzonego fryzjera w Warszawie, który potrafi
dobrze zrobic trwałą , najlpiej "wella innowave" i do tego jest fryzjerem,
który zrobi z wlosami cos co bedzie mozna nosic na co dzien a nie tylko na 6
godz. po wyjsciu od fryzjera.

1. Data: 2005-04-28 07:54:20

Temat: i jeszcze trwała pytanie
Od: "sunnypol" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

I jeszcze do pytania. Byłam w Salonie Jean Louis David i powiedziano mi że
nie robi sie trwałej dla długich włosów (takich do łopatek) tylko na krótkie
włosy. Czy to prawda? Weszłam na stronę
http://www.wella.pl/consumer/fryzury/lofa_wave.jsp i tam są piekne włosy
kręcone. Czy tak może wyglagac trwała i czy do własów takiej długosci sie
robi. A jeżeli sie robi to czy wyglądają one tak tylko do pierwszego mycia a
potem sie rozpostują?
Strasznie chcciałabym mieć takie włosy a jestem fryzjerskim beztalenciem
Pozdrawiam
Małgorzata

1. Data: 2005-04-28 22:20:03

Temat: Re: i jeszcze trwała pytanie
Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

sunnypol wrote:
> I jeszcze do pytania. Byłam w Salonie Jean Louis David i powiedziano mi że
> nie robi sie trwałej dla długich włosów (takich do łopatek) tylko na krótkie
> włosy. Czy to prawda?

na kazde mozna zrobic. tylko fryzjerowi musi sie chciec.
ogolnie - odradzam Davida, kiepski jest... idz do jakiegos
naprawde przyzwoitego salonu. trwala trzeba umiec zrobic.

> [...]
> robi. A jeżeli sie robi to czy wyglądają one tak tylko do pierwszego mycia a

ostatni raz mialam trwala kilkanascie lat temu, ale mysle, ze
jak najbardziej moze tak wygladac. i trwala sie nie prostuje od
pierwszego ani w ogole od mycia :)

-- kasica

1. Data: 2005-04-29 05:55:17

Temat: Re: fryzjer w Warszawie
Od: "Orfi" <o...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "psota" <m...@z...net> napisał w wiadomości
> [...]
> który zrobi z wlosami cos co bedzie mozna nosic na co dzien a nie tylko na

Polecam fryzjera w Instytucie Kosmetycznym Erisa na ul. Racławickiej w
Wawie, a w szczególności panią Agnieszkę.
Instytut działa wyłącznie na produktach Welli a fryzjerzy przechodzą często
szkolenia Welli.

Pozdrawiam

Orfi

1. Data: 2005-04-29 07:56:28

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

sunnypol wrote:

> I jeszcze do pytania. Byłam w Salonie Jean Louis David i powiedziano mi że
> nie robi sie trwałej dla długich włosów (takich do łopatek) tylko na krótkie
> włosy

Czyli oni nie potrafia. Slyszalam, ze w JLD fryzjerzy po prostu dostaja
miesieczne przeszkolenie i instruktaz ciecie-po-cieciu jak robic fryzury
z katalogu. Odradzam :/

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2005-04-29 13:42:24

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 4/28/2005 9:54 AM,Użytkownik sunnypol usiadł wygodnie i napisał:

> I jeszcze do pytania. Byłam w Salonie Jean Louis David i powiedziano mi że
> nie robi sie trwałej dla długich włosów (takich do łopatek) tylko na krótkie
> włosy. Czy to prawda?

To bzdura. W takim razie nie rób tam trwałej.

> [...]
> robi. A jeżeli sie robi to czy wyglądają one tak tylko do pierwszego mycia a

Kiedy miałam trwałą na długie włosy, to moje długie były dłuższe niż te,
które mają modelki, czyli mozna. Trwała może tak wyglądać, jeśli jest
nakręcona na grube wałki. Można też nakręcić na bardzo grube tak, aby
włosy tworzyły tylko delikatne fale. Problemem byłoby, myślę, uzyskanie
fryzury jaką ma kobieta na czwartej fotce (ta brunetka), ponieważ ona
włosy przy czubku głowy (no, ten czubek to umownie, mi chodzi o odcinek
długości jakichś 10 cm) są proste. Niby można wałków nie dokręcać do
końca, ale kolor włosów kręconych i prostych jest wtedy inny i całość
stwarzałaby problemy.

> Strasznie chcciałabym mieć takie włosy a jestem fryzjerskim beztalenciem

Sama chcesz sobie nakręcić? :)

Krusz.
--
Kruszyna