Magicils Lancome

1. Data: 2005-04-27 21:09:16

Temat: Magicils Lancome
Od: "Micha" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak mnie naszła ochota na lato pomaziać sobie rzęsy jakimś kolorem. A
kiedykolwiek nachodzi mnie ta ochota to natychmiast kusi mnie, żeby zakupić
sobie Magicils Lancome.
Pytanie do Was, moje nieocenione doradczynie, czy warto?
Daje on jakiś sensowny efekt kolorystyczny, upiększający i czy faktycznie
wydłuża zgodnie z obietnicami? I jaki kolor szczególnie wart jest polecenia?

Przy okazji, widzę, że na Allegro jest kilku sprzedawców tego ustrojstwa,
jednakże ceny od 30-45 zł są dla mnie co najmniej zastanawiające. Możliwe
jest, żeby tusz kosztujący w takiej Sephorze jakieś 120 zł był prawie
3-krotnie tanszy pozostając oryginalnym? :-) Od razu dodam, że zazwyczaj nie
wierzę w takie okazje, ale faktycznie sporo nasłuchałam się zasadniczych
różnicach cenowych w tej klasie kosmetykow między Polską a np. Wielką
Brytanią czy USA. Ale żeby aż tyle?

Pomożecie?

Micha

1. Data: 2005-04-27 23:44:59

Temat: Re: Magicils Lancome
Od: "Svenja Svensson" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Micha" <m...@w...pl> wrote in message
> [...]
zakupić
> sobie Magicils Lancome.
> Pytanie do Was, moje nieocenione doradczynie, czy warto?

NIEEE! BLAGAM, NIE!!! Przepraszam za capsa, ale musialam. Magicils jest
STRASZNY, to najgorszy tusz jaki mialam, efekt jest zerowy, wyrzucone
pieniadze, jak sobie teraz przypomne, to az mi slabo! Grrr! :(
Lepiej kup sobie Diorshow albo Flextencils, albo Lash Queen HR, albo YSL
Faux Cils ostatecznie... ale nie to COS!

To naprawde rada prosto z serca :)

s_s zawiedziona do tej pory

1. Data: 2005-04-28 04:52:25

Od: "hihi" <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Svenja Svensson" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> Magicils jest
> STRASZNY, to najgorszy tusz jaki mialam, efekt jest zerowy, wyrzucone
> pieniadze, jak sobie teraz przypomne, to az mi slabo! Grrr! :(

A ja myślałam, że tylko definicils jest tak straszny....
a na wizażu pochwał tyle zbiera;-)

hiver, z mejbelinem...

1. Data: 2005-04-28 07:20:52

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Micha" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Tak mnie naszła ochota na lato pomaziać sobie rzęsy jakimś kolorem. A
> kiedykolwiek nachodzi mnie ta ochota to natychmiast kusi mnie, żeby
> zakupić sobie Magicils Lancome.

Nie kupuj! Szkoda kasy na to badziewie. Cokolowiek widac na rzesach( kolor)
po 10 warstwie na rzesach, gdy te sa grubosci juz zapalek. Jedyny plus tego
tuszu, ze rozplywa sie na deszczu;-)
Hafsa (nigdy wiecej tego badziewia)

1. Data: 2005-04-28 09:42:32

Od: "Lady Huncwot" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak mnie naszła ochota na lato pomaziać sobie rzęsy jakimś kolorem. A
> kiedykolwiek nachodzi mnie ta ochota to natychmiast kusi mnie, żeby zakupić
> sobie Magicils Lancome.

Po tym wcześniejszych postach nie będę oryginalna, ale też napiszę - omijaj
wielkim łukiem!
Bubel jakich mało. W tym tuszu wszystko jest tragiczne (od szczoteczki po
niemożliwość nałożenia tego świństwa na rzęsy, aż po pomysł, że się zmywa wodą -
bo co z tego jak cienie zostają?!). Ja użyłam swojego chyba ze cztery razy i
się poddałam, zupełnie się nie nadaje.
Z kolei chwalę i namawiam na Definicils i Lash Queen HR.

A co do koloru na rzęsach - możesz być rozczarowania (niezależnie jaki tusz
kupisz), bo kolory inne niż czarny dają bardzo subtelny efekt - chyba się
utleniają albo co, bo niezależnie od barwy wyjściowej po jakimś czasie na
rzęsach są b. podobne do szaro-czarnego. Oczywiście piszę tu o kolorach typu
wiśniowy, fiolet, niebieski a nie o białym czy papuzio-zielonym tuszu.

LH

1. Data: 2005-04-28 12:53:52

Od: "agalay" <a...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zakupić
> sobie Magicils Lancome.
> Pytanie do Was, moje nieocenione doradczynie, czy warto?

Nieee :) Już tyle głosów na nie, ale ja też musze się wtrącić. Nic nie widać
na rzęsach, no chyba, że masz jaśniutkie i nie zalezy Ci na niczym więcej
niż na samym gołym okiem niewidocznym kolorze. Już wg mnie lepszy efekt daje
np. volume glamour bourjois :>
Pozdrowienia

1. Data: 2005-04-28 17:36:17

Temat: Re: Magicils Lancome - DZIĘKI
Od: "Micha" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Naprawdę wielkie dzięki dziewczyny, po raz kolejny zresztą! Uratowane 120 zł
:-)))))
Hmmm, na co by je tu wydać....

Micha

1. Data: 2005-04-29 08:51:50

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

agalay <a...@u...gazeta.pl> wrote:

> [...]
> więcej niż na samym gołym okiem niewidocznym kolorze. Już wg mnie lepszy
> efekt daje np. volume glamour bourjois :>
Hmmm. A mnie się podobał efekt Magicils -- miałam tę maskarę w kolorze
turkusowym, ładnie mi pokrywał rzęsy i kolor było widać, niekoniecznie
przez lupę czy mikroskop ;-) Jednakże ten tusz ma jedną, ale za to
podstawową wadę: w bardzo krótkim czasie przestaje się nadawać do użytku,
bo po otwarciu wysycha piorunem :-( Też już go nie kupię, a szkoda, bo mi
się kolor podobał, a inne firmy takiego ładnego błękitu nie mają.

Anetek
.' .. `. Aneta Baran * http://2510053385/~aneta/ * anetek#anetek.net
:`.__.': * Anything is good and useful if it is made of chocolate. *
`....'

1. Data: 2005-04-29 21:38:19

Od: "kasia sz." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Naprawdę wielkie dzięki dziewczyny, po raz kolejny zresztą! Uratowane 120

> :-)))))
> Hmmm, na co by je tu wydać....
>

> Micha

zajrzyj do majowego glamour na strone 28 :) w sumie tusz jako taki
prezentuje sie slabo, ale kolor....ehh:) a te cienie diora ukryte w
pierscieniu <serduszka>

EHHH :)

pozdr
kaska