krokiety

1. Data: 2003-10-28 14:26:28

Temat: krokiety
Od: "Ewelian Kiełb" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
mam jutro na obiad zrobic krokiety z kapusty i z miesa ,a le mam problem bo
nigdy nie robilam wiec prosze was o pomoc w tej sprawie . jesli moge prosic
o przepis i wasze wskazowki

1. Data: 2003-10-28 15:22:08

Temat: Re: krokiety
Od: "Ewelian Kiełb" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje za przepis
> [...]
> Otrzymaną masę przesmażasz trochę w garnku, zeby odparował nadmiar wody, w
> tym czasie doprawiasz też do smaku.
>
> Smażysz naleśniki, nakładasz farsz, zawijasz i kroisz na pół.
> Połówki naleśników z farszem panierujesz w jajku i bułce tartej, po czym
> smażysz na patelni.
>
> I wsio :D U mnie jest zawsze więcej mięsa niż kapusty, ale to zależy od
> podejścia.
> --
> Pozdrawiam, Ti`Ana
> "Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,
ser&userid=39040

1. Data: 2003-10-28 17:35:05

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Oct 2003 15:26:28 +0100, Waćpanna lub Waćpan *Ewelian Kiełb*, w
wiadomości news:<bnm8t1$2s0$1@atlantis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

ciasto z dyni
Canneloni- da się zrobić warstwowo?
Nowe przepisy na Uczcie Wegetarianskiej