krokusy

1. Data: 2004-03-24 18:14:36

Temat: krokusy
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W końcu umieściłam galerię. Wczorajszą. Z krokusami przede wszystkim. Można
zobaczyć:)
http://renya_k.w.interia.pl/krokus/index.htm
Ładne, prawda:) (kwiatki a nie zdjęcia:P )
Pozdrav.Rene

2. Data: 2004-03-24 19:21:44

Temat: RE: krokusy
Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Rene

> [...]
> zobaczyć:)
> http://renya_k.w.interia.pl/krokus/index.htm
> Ładne, prawda:) (kwiatki a nie zdjęcia:P )

Zdjęcia bardzo ładne, ale otwierają się bardzo długo, mimo stałego łącza
nie udało mi się wszystkich obejrzeć w powiększeniu. Chciałem sprawdzić we
właściwościach jaki mają rozmiar, ale jest niedostepny :-)
Chyba musisz je zmniejszyć , gdyż dla modemowców pradopodobnie nie do
otwarcia, albo ja mam tak kiepskie łacze dzisiaj..
:-) Bogusław
P.s.
Ja swoje umieszczam w przedziale 35-55 KB.

3. Data: 2004-03-24 19:29:00

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

(....)

> [...]
> :-) Bogusław
> P.s.
> Ja swoje umieszczam w przedziale 35-55 KB.

Jeszcze rozmiar 800 x 600 pikseli, zbyt duży, spróbuj 640 x 480..
:-) Bogusław

4. Data: 2004-03-24 19:56:48

Temat: Odp: krokusy
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze rozmiar 800 x 600 pikseli, zbyt duży, spróbuj 640 x 480..
Dzięki za uwagi - chyba muszę zmniejszyć (aż szkoda:( ) Albo na poważnie
musze pomyśleć o zmianie serwera....
Do tej pory przez cały rok "szło" 800x600...
Pozdrav.Rene

5. Data: 2004-03-24 20:01:09

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Rene
(...)
> Do tej pory przez cały rok "szło" 800x600...
> Pozdrav.Rene

Posłuchaj, niech inni się wypowiedzą, może to tylko tak u mnie...
Najbardziej liczy się zdanie modemowców..
Pozdrawiam, Bogusław

6. Data: 2004-03-24 20:46:23

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@o...pl>
napisał w wiadomości
-botaniczny.pl...
> Behalf Of Rene
> (...)
>
> Posłuchaj, niech inni się wypowiedzą, może to tylko tak u mnie...
> Najbardziej liczy się zdanie modemowców..

No niestety u mnie w ogóle były kłopoty ze ściagnieciem samego indexu,
powiększenia ładują się bardzo, bardzo wolno i w zasadzie nie udało mi się
ich obejrzeć. Nie wiem na ile to ważna informacja bo w ogóle od popołudnia
internet strasznie mi się muli. Zobaczę jak bedzie jutro rano.

Pozdrawiam
Kaśka

7. Data: 2004-03-25 08:18:53

Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja nie mogłem nic zobaczyć. Transfer przekroczony, ale jako modemowiec z
reguły opuszczam zdjęcia powyżej 150kB.
Zdjęcie do pezentacji w sieci powinno być specjalnie przygotowane a duży
rozmiar nie świadczy o jego wartości. Polecam tekst:
http://www.fototok.tkb.pl/pt/h2sc_h2sc.php

--
Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

8. Data: 2004-03-25 08:35:03

Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

I jeszcze jednen adres, tu jest chyba lepiej opisane przygotowanie zdjęć do
sieci.

http://www.robert.art.pl/modules.php?op=modload&name
=News&file=article&sid=7

9. Data: 2004-03-25 14:06:53

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> wrote in message
> [...]
> Zdjęcie do pezentacji w sieci powinno być specjalnie przygotowane a duży
> rozmiar nie świadczy o jego wartości. Polecam tekst:

A mozesz mi powiedziec, gdzie na gornym zdjeciu sa rysy i plamki smieci?
Jakos nie zauwazam. Na moje oko zdjecia gorne i dolne roznia sie tylko jasnoscia.
Kliniecie, a nawet klikniecie, na miniaturke nie przynaosi rezultatow; trzeba kliknac
na tekst. Poza tym tytul jest "KRÓTKI KURS PRZYGOTOWYWANIA ZDJĘĆ DO
PREZENTACJI W SIECI", a wiekszosc tekstu jest o skanowaniu.

Jak widzisz, tekst ten nie calkiem mi sie podoba.

Niemniej zgadzam sie z Twoja opinia, ze zdjecia powyzej 150 kB to przesada.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

10. Data: 2004-03-25 14:17:59

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> I jeszcze jednen adres, tu jest chyba lepiej opisane przygotowanie zdjęć do
> sieci.
>
> http://www.robert.art.pl/modules.php?op=modload&name
=News&file=article&sid=7

Zgadzam sie, lepiej. Tylko trzeba miec odpowiednie oprogramowanie
... i duzo czasu.

Interesujaco zrobione jest zabezpieczenie przed kopiowaniem. Klikniecie
prawym klawiszem myszy pokazuje informacje o prawach autorskich
i nie ma opcji "save target". Ale mozna zapisac caly *.html, lacznie
z plikami pomocniczymi :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure

Litchi - jak to podlewać ?
Co mogło sie stać z moimi cisami ???????
szkodnik
Gdzie wysyłkowo drzewka owocowe ?
specjalisty od przebisniegow