kropki na skorze

1. Data: 2003-08-20 13:46:58

Temat: kropki na skorze
Od: "yba" <y...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

O czym moga swiadczyc male (wielkosci glowki od szpilki), czerwone punkciki
na skorze? Mam ich coraz wiecej, nie znikaja.
Yba

2. Data: 2003-08-20 15:21:23

Temat: Re: kropki na skorze
Od: "" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze to spowodowane jest depilacja woskiem albo depilkatorem?/
jesli sa takie bardzo czerwone i wystajace to moga byc naczyniaczki-
niegrozne.Nie widzialam nie wiem i nie moge na odleglosc doradzic, lepiej sie
zapytac lekarza,pa

3. Data: 2003-08-20 15:54:22

Od: "yba" <y...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> jesli sa takie bardzo czerwone i wystajace to moga byc naczyniaczki-
> niegrozne.Nie widzialam nie wiem i nie moge na odleglosc doradzic, lepiej
sie
> zapytac lekarza,pa

Pytalam lekarza jakis czas temu, kiedy bylo ich znacznie mniej, powiedzial,
ze to nic. Nie sa spowodowane depilacja, mam je wszedzie: na rekach, nogach,
brzuchu. Wystajace tez nie sa. Czym sa spowodowane i dlaczego jest ich coraz
wiecej?
Yba

4. Data: 2003-08-20 20:38:44

Od: "Orka" <z...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O czym moga swiadczyc male (wielkosci glowki od szpilki), czerwone punkciki
> na skorze? Mam ich coraz wiecej, nie znikaja.
> Yba

Takie kropki moga swiadczyc o maloplytkowosci.Jest to powazne schorzenie.Radze
sprawdzic poziom plytek we krwi i z wynikiem do lekarza.Ale nie musi to byc od
razu maloplytkowosc.Moze to tez byc jakies schorzenie naczyn krwionosnych.Sa
one najczesciej wrodzone,ale moga sie pozniej objawiac.

5. Data: 2003-08-21 14:36:12

Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie, ja też mam pełno tych kropek (moja mama mówi że to wybroczyny).
Jeśli chodzi o krew to mam płytek 161 tys (niby w normie). Ale mam cholerne
problemy z krzepnięciem. Czy to do leczenia???
Agata

6. Data: 2003-08-21 20:12:22

Temat: Odp: kropki na skorze
Od: "gab----a" <z...@n...tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik agatka <A...@i...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bi2lce$p90$...@k...task.gda.pl...
> [...]
cholerne
> problemy z krzepnięciem. Czy to do leczenia???

Powinnaś koniecznie skontaktować się z lekarzem jeśli masz problemy z
krzepnieciem. Płytki krwi to tylko jeden z elementow bioracych udzial w tym
procesie i mogą być w normie gdy inne czynniki krzepniecia szwankują. Lekarz
skieruje Cie na badania i mam nadzieję szybko sprawa sie wyjaśni.
Powodzenia Gaba

klopoty z przelykaniem
degeneracja siatkówki oka
OKULARY - wada wzroku - opłata