krople do oczu

1. Data: 2009-07-03 20:26:08

Temat: krople do oczu
Od: " " <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam pytanie, jesli krople byly uzywane przez 1 pacjenta, buteleczka nie
dotknela oczu pacjenta i nie minely 4 tygodnie od ich otworzenia, to moze ich
uzyc inny pacjent? jesli nie, to prosilabym o informacje dlaczego.

2. Data: 2009-07-03 20:27:13

Temat: Re: krople do oczu
Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@N...gazeta.pl pisze:
> mam pytanie, jesli krople byly uzywane przez 1 pacjenta, buteleczka nie
> dotknela oczu pacjenta i nie minely 4 tygodnie od ich otworzenia, to moze ich
> uzyc inny pacjent? jesli nie, to prosilabym o informacje dlaczego.

Na wszelki wypadek przetrzyj spirytusem końcówkę i używaj.

--
animka

3. Data: 2009-07-04 08:22:19

Od: "regen" <regen........@.........os.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <> napisał w wiadomości news:h2lpgv$joc$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> ich
> uzyc inny pacjent? jesli nie, to prosilabym o informacje dlaczego.

Nie. Nigdy nie ma pewności czy na butelce i w leku nie znajdują się
minimalne ilości wydzieliny z wirusami chorego po "zachlapaniu" przy
podawaniu leku.
Pozdrawiam-
regen

mleko