krople do oczu na bazie sterydow

1. Data: 2007-06-19 12:04:25

Temat: krople do oczu na bazie sterydow
Od: Janeo <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy wiecie czy sa obecnie jakies krople do oczu przeciw-alergiczne i
przeciw-zapaleniowe na bazie sterydow, jak swietej pamieci "Ophticor
H" albo "Prednisolonum"?
Nie moge sie dowiedziec, a wymienione wyzej mialy efekt piorunujacy
(pozytywnie :), tylko ze zniknely...
Pozdr. - J

2. Data: 2007-06-19 19:59:47

Temat: Re: krople do oczu na bazie sterydow
Od: "justyna " <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

tak, są. na receptę.

3. Data: 2007-06-20 07:02:26

Od: Janeo <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Cze, 21:59, "justyna " <j...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> tak, s . na recept .
Dzieki za odpowiedz, ale juz nie wiem, jak to jest...
Gdyby byly, to bym tu nie pisal. Bylem z recept w 2 aptekach (w tym w
duzej w centrum handlowych LeClerc), w kazdej z nich otrzymalem
odpowiedz, ze ostatni raz otrzymali 2 lata temu :(
Pozdr. - J.

4. Data: 2007-06-20 14:07:44

Od: "justyna " <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bylem z recept w 2 aptekach
chwila- to w końcu pytasz o "jakieś krople ze sterydem" czy masz receptę na
konkretne (i jakie)?
"jakieś" to będzie np. flarex, prednisolonum 0,5%, dexamethason 0,1%, flucon-
te są dostępne. jeśli szukasz Ophticor H, to wygasła mu rejestracja już
dawno temu i ich nie dostaniesz.

5. Data: 2007-06-20 16:55:56

Od: Janeo <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Cze, 16:07, "justyna " <j...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

> chwila- to w ko cu pytasz o "jakie krople ze sterydem" czy masz recept na
> konkretne (i jakie)?
> "jakie " to b dzie np. flarex, prednisolonum 0,5%, dexamethason 0,1%, flucon-
> te s dost pne. je li szukasz Ophticor H, to wygas a mu rejestracja ju
> dawno temu i ich nie dostaniesz.
Dzi ki za odpowied . Recepte mialem i na Ophticor H i Prednisolonum,
zamiennie.
Z Ophticor H to mnie nie dziwi, natomiast z zaskoczeniem przyjmuje
wiadomosc o dostepnosci prednisolonum - jak wczesniej powiedzialem
poinformowano mnie ze nie bylo go w aptece w LeClercu od 2 lat.
Recepte w aptece uprzejmie zostawilem, zeby sobie wrzucili sami do
swojego aptekarskiego kosza (teraz zaluje) :)
Pozdr. - J

6. Data: 2007-06-20 18:19:25

Od: "justyna " <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> natomiast z zaskoczeniem przyjmuje
> wiadomosc o dostepnosci prednisolonum
za szybko się poddaleś. u mnie jest.

7. Data: 2007-06-20 19:57:38

Od: Janeo <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Cze, 20:19, "justyna " <j...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

> za szybko si poddale . u mnie jest.
Daj namiar, moze w przyszlosci skorzystam :)
J.

Choroba z niewiedzy...
lek nasenny bez recepty
Naklejane elektrody [pytanie techniczne]
Re: To ja tylko...;)
fibrynogen