krótkie pytanie o EKG

1. Data: 2001-01-30 23:18:27

Temat: krótkie pytanie o EKG
Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Ave!

Krótkie pytanko: na EKG automat wypisał mi:

*BORDERLINE ABNORMAL*
EXCERCISE CAUTION

Jeśli to był automatyczny komentarz do wyniku, to IMHO maszyna "uważa", że
jakaś tam granica jest ciut nie tak (albo wynik jest odrobinę - granicznie -
nienormalny) i żeby badający dokładniej się przyjrzał.

Dobrze dedukuję?

(jakby co mogę całą tasiemkę zeskanować,jakby ktoś chciał się bliżej
przyjrzeć)

2. Data: 2001-02-05 11:25:57

Temat: Re: krótkie pytanie o EKG
Od: "RadeQ" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej Lawa <a...@l...com> napisał:

> [...]
>
> Dobrze dedukuję?
>
> (jakby co mogę całą tasiemkę zeskanować,jakby ktoś chciał się bliżej

jak chcesz to wyślij skan na b...@m...pl

gosciu jest w tym niezły, powie CI co sie dzieje.

R a d e Q
r...@k...chip.pl
UIN:73210848 #GG:78524

pojecia z dermatologii (WAZNE)