kryteria dostępności obiektów dla on

1. Data: 2005-06-22 12:42:19

Temat: kryteria dostępności obiektów dla on
Od: "Agata " <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam materiałów mogących mi pomóc przy opracowaniu kryteriów dostępności
różnego typu obiektów dla potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo, zarówno
tych chodzących jak i na wózkach, niewidomych i niedowidzących,
niedosłyszących i niesłyszących.Bardzo proszę o informację

2. Data: 2005-06-22 14:38:05

Temat: Re: kryteria dostępności obiektów dla on
Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata "

> [...]
> tych chodzących jak i na wózkach, niewidomych i niedowidzących,
> niedosłyszących i niesłyszących.Bardzo proszę o informację

Te informacje zawarte sa m. in. w ustawie prawo budowlane

Leszek

naklejka na samochód
Sprzedam Ladeboys !
rachunek za Danielka