kryzys w związku a zmęczenie

81. Data: 2004-06-11 12:14:33

Temat: Re: kryzys w związku a zmęczenie
Od: "Ania K." <ania-kwiecien(wywalto)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
news:cabkeq$r1d$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "=sve@na=" <s...@h...com> napisał w wiadomości
> >

> Aniu, przecież jak się jedzie nad morze z niemowlakiem, solo, to raczej
się
> nie wędruje po okolicy - najczęściej to wakacje "w miejscu".

Nie wspomnę nawet o tym, że jakbym miała prawko to i tak w taką trasę: z
11-sto miesięcznym dzieckiem w nocy łatwiej jechać we dwójkę, bo można się
zmienić.

> Wiesz, myślę, że właśnie za to ludzie nie lubią feministek, bo próbują one
> zmieniać świat i życie kobiet, nic o tym życiu nie wiedząc...

Otóż to. Ogólnie jestem osobą bardzo samodzielną i od nikogo nie jestem
uzależniona, ale są sytuacje, że trzeba liczyć na drugich. Nic złego w tym
nie widzę.
--
Pozdrawiam serdecznie
Ania >:-)<-< i Rozalka (09.07.03.)

82. Data: 2004-06-11 12:14:51

Od: "Ania K." <ania-kwiecien(wywalto)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> alez oczywiscie, ze nic sie nie stanie. ale akurat jak widac
> maz ten musial isc do pracy i zona byla uziemiona niesamodzielnscia.

Boszszsz
Nie jestem uziemiona, bo i tak jedziemy. Chodziło o urlopy. Miał mieć wolny
pt. za 1 maja, ale musiał pójść do pracy, mimo, że czeka Go ciężka wyprawa.
--
Pozdrawiam serdecznie
Ania >:-)<-< i Rozalka (09.07.03.)

83. Data: 2004-06-11 12:15:01

Od: "Ania K." <ania-kwiecien(wywalto)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "idiom" <i...@w...pl> skrev i meddelandet
>
> Sama sie uziemila. Ale skoro niektorzy tak lubia......

Kobieto hormony Ci buzują chyba. Się nie uziemiłam i jadę tej nocy. Biedni
Twoi uczniowie jeżeli z nimi też rozmawiasz na zasadzie przyczepienia się do
czegoś co w dyskusji nie miało największego znaczenia.
--
Pozdrawiam serdecznie
Ania >:-)<-< i Rozalka (09.07.03.)

84. Data: 2004-06-11 12:21:55

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Janoszka" <G...@S...pro.onet.pl> wrote in message
edu.pl...

> Ale to jest chore... Przecież ci "byznesmeni" z bożej łaski nie wiedzą,
> że przez takie podejście, to pracownicy pracują niechętnie i
> nieefektywnie?

chyba ci sie cos pomylilo. chyba motywacja do pracy nie
jest podyktowana mozliwoscia urlopu. w pracy sie pracuje.
i chyba logiczne jest, ze sa pewne prace ktore trzeba zrobic, mimo
iz planowalo sie urlop w jakis konkretny czas.
i nie sa to "byznesmeni" z Bozej laski. masz jeszcze przyzwyczajenia
z innej epoki, kiedy urlop "nalezal" sie jak slepej kurze ziarno.

iwon(k)a

85. Data: 2004-06-11 12:24:16

Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

> i nie sa to "byznesmeni" z Bozej laski. masz jeszcze przyzwyczajenia
> z innej epoki, kiedy urlop "nalezal" sie jak slepej kurze ziarno.

Czasem czytam tę Iwon(k)e, te jej poglądy, i włos mi się jeży na głowie....

Margola Której Urlop Się Należy Wedle Kodeksu Pracy i Wedle Uczciwości i
Przyzwoitości Zagranicznego Pracodawcy

86. Data: 2004-06-11 12:32:36

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 11 Jun 2004 10:15:05 +0200 I had a dream that Ewa Ressel <r...@p...fm>
wrote:
> Traga_rz_ to nie baga_ż_.

Mea culpa.

> Wspominałeś także o bezpieczeństwie. A przy podróży z dzieckiem nie tylko
> pieniądze trzeba brać pod uwagę. Co dyskutanci starają Ci się uswiadomić
> (bezskutecznie jak widzę).

Nie, tylko że wielu ludzi ma bardzo rozwinięty talent to zaciemniania
jakiejkolwiek wymiany zdań i wciskania w usta i klawiatury innych
tekstów i idei, których nigdy nie wypowiedzieli czy nie napisali.

87. Data: 2004-06-11 12:38:37

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 11 Jun 2004 07:21:55 -0500 I had a dream that Iwon(k)a
<i...@p...onet.pl> wrote:
> chyba ci sie cos pomylilo. chyba motywacja do pracy nie
> jest podyktowana mozliwoscia urlopu. w pracy sie pracuje.

Oczywiście - akurat w mojej branży 95% sukcesu firmy zależy od
zaangażowania pracowników, a chyba nie ma człowieka, który by po urlopie
nie wrócił pełen energii.

> [...]
> i nie sa to "byznesmeni" z Bozej laski. masz jeszcze przyzwyczajenia
> z innej epoki, kiedy urlop "nalezal" sie jak slepej kurze ziarno.

Eh, jesteś bardzo nieszczęśliwą kobietą. Akurat w nawet najbardziej
policyjnych i totalitarnych państwach pracownicy mają prawo do urlopu.

W ogóle poczytaj coś o ekonomii, motywowaniu pracowników, "morale
załogi" itd itd - jakby to się nie opłącało, to by firmy nie wydawały
kupy kasy na imprezy integracyjne, wyjazdy firmowe itd itp.

88. Data: 2004-06-11 13:25:50

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> wrote in message
> Czasem czytam tę Iwon(k)e, te jej poglądy, i włos mi się jeży na głowie....

i jak wygladasz? ;))

> Margola Której Urlop Się Należy Wedle Kodeksu Pracy i Wedle Uczciwości i
> Przyzwoitości Zagranicznego Pracodawcy

oczywiscie, iz ci sie nalzey, ale nie zawsze kiedy TY chcesz.

iwon(k)a

89. Data: 2004-06-11 13:27:40

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Janoszka" <G...@S...pro.onet.pl> wrote in message
edu.pl...

> Oczywiście - akurat w mojej branży 95% sukcesu firmy zależy od
> zaangażowania pracowników, a chyba nie ma człowieka, który by po urlopie
> nie wrócił pełen energii.

widze, gdzie kierujecie swoje zaangazowanie....

> Eh, jesteś bardzo nieszczęśliwą kobietą.

???

>Akurat w nawet najbardziej
> policyjnych i totalitarnych państwach pracownicy mają prawo do urlopu.

maja prawo, ale nie zawsze kiedy sie chce, i pracodawna
ma rozniez prawo odwolac pracownika z urlopu jesli
zachodzi taka potrzeba.

> W ogóle poczytaj coś o ekonomii, motywowaniu pracowników, "morale
> załogi" itd itd - jakby to się nie opłącało, to by firmy nie wydawały
> kupy kasy na imprezy integracyjne, wyjazdy firmowe itd itp.

wydaje mi sie, iz zaleglosci w czytaniu masz zdecydowanie
wieksze.

iwon(k)a

90. Data: 2004-06-11 13:31:40

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania K." <ania-kwiecien(wywalto)@o2.pl> wrote in message

> Boszszsz
> Nie jestem uziemiona, bo i tak jedziemy. Chodziło o urlopy. Miał mieć wolny
> pt. za 1 maja, ale musiał pójść do pracy, mimo, że czeka Go ciężka wyprawa.

mi tez o to chodzilo. maz wyciety bo go z urlopu wezwano
jedzie w daleka podroz, zebys nie byla uziemiona. BTW nie mozna
pojechac jeden dzien pozniej?

iwon(k)a

Mam problem z dzieckiem!Pilne!
pomoc psychologiczna Łódź