krzeslo do siedzenia

1. Data: 2003-10-02 09:00:22

Temat: krzeslo do siedzenia
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Potrafilby ktos polecic dobre krzeslo/fotel do siedzenia przed komputerem?

Do pracy. Ma byc mocne i wygodne, koniecznie musi miec "kolebke"
pozwalajaca zablokowac krzeslo w pozycji NIE pochylonej do przodu
(typowa przypadlosc tanich fotelikow komputerowych).
Do 600 zl.

Z tego co ogladalem sympatycznie wygladal wlasciwie tylko wyrob firmy
"Nowy Styl", ale nie jestem pewien czy mozna ufac ich jakosci -
oni kojarza mi sie raczej z jakimis tanimi wyrobami meblopodobnymi,
choc sprzedawca zapewnia, ze te drozsze to "zupelnie odrebna linia".

--
Jaroslaw Strzalkowski, Krakow

1. Data: 2003-10-02 09:05:46

Temat: Re: krzeslo do siedzenia
Od: "Venna" <venna@*NOSPAM*tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> Potrafilby ktos polecic dobre krzeslo/fotel do siedzenia przed komputerem?

Jak ma być dobre do kompa - to tylko klęcznik
i jaki wygodny... :)
Pozdrawiam
Venna

1. Data: 2003-10-02 10:25:00

Od: "Marcin M." <m...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam krzeseka z firmy PROFIm (www.profim.pl), a w cenie o ktrej mwiowisz
to model PRIMO 10T - choc to bardzo stary model. jego duza zaleta IMHO jest
to ze siedzisko odgina sie razem z oparciem a nie samo oparcie, mamy takie w
biurze i sa naprawde super!!

Pozdrawiam i zycze milego siedzenia

Marcin Majewski

1. Data: 2003-10-02 12:07:40

Od: "KK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oni kojarza mi sie raczej z jakimis tanimi wyrobami meblopodobnymi,
> choc sprzedawca zapewnia, ze te drozsze to "zupelnie odrebna linia".

Eee, nowy styl to IMHO dobra firma. Ja kupowałem fotel skórzany ok 5-6 lat
temu (Manager). Do dziś jestem bardzo zadowolony. Ok 2-3 lat temu coś pękło
w podstawie (a fotel był bardzo mocno eksploatowany i przeciążany często).
Zawiozłem do sklepu i po gwarancji mi to bezpłatnie wymienili (część tego
spodu metalowego). Skóra nadal jest w świetnym stanie.

Pzdr
KK

1. Data: 2003-10-02 13:47:00

Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"KK" <n...@n...com> wrote in message

> [...]
> Zawiozłem do sklepu i po gwarancji mi to bezpłatnie wymienili (część tego
> spodu metalowego). Skóra nadal jest w świetnym stanie.

No, nie wiem, mam cztery fotele i siedem krzeseł z tej firmy i nie polecam -
wszystkie krzesła są okropnie niewygodne i od nowości "sie bujają", fotele,
nie najtańsze, są żałosnej jakości - tzn. mechanizmy i plastiki, bo
tapicerka w porządku. Kółka i ich mocowanie to całkowita porażka. Nawet
jeśli firma wymieni mi wadliwą podstawę na nową, to i co z tego? Muszę ją
zawieźć i prosić, a przecież zapłaciłem i powinna być dobra. W sumie -
typowy przykład taniochy zalewającej rynek.
T.

1. Data: 2003-10-03 18:17:56

Od: "berni" <b...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobre i niedrogie ribi Racibórz
> [...]
> oni kojarza mi sie raczej z jakimis tanimi wyrobami meblopodobnymi,
> choc sprzedawca zapewnia, ze te drozsze to "zupelnie odrebna linia".

2 pytania o halogeny
smar do okuć
chł-zamr. amica vs siemens
Czynnik chlodzacy w chlodziarko-zamrazarkach
płyty gipsowe - kartonowe do łazienki