krzewy kwitnące ( trochę długie)

następny post »
From: "Ewa" <e...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: krzewy kwitnące ( trochę długie)
Date: Tue, 20 Apr 2004 22:21:50 +0200

Mam na Mazurach działkę. Ponieważ nie lubię samej trawy, na środku
,,pastwiska" chciałabym posadzic coś ładnego. Wytyczyłam ładnymi dużymi
kamieniami owal około 5 m na 3 m i w tym miejscu marzą mi się kwitnące
krzewy. Na razie wiem, że musi być Forsycja ( żółta ). Chciałabym mieć
jeszcze jakieś kolory, ale poniewaz jestem początkujacym działkowiczem, to
nie wiec co to ma być. Może ktoś z Grupowiczów mi podpowie co można jeszcze
posadzić? Nadmieniam, że miejsce jest trochę na przeciągu, bo to nowa
działka i ,,ochrony" jeszcze nie porosły, ale ziemia jest dobra, żyzna.
Pozdrawiam. Ewa