"krzywda męska"

1. Data: 2003-05-05 11:26:14

Temat: "krzywda męska"
Od: "Agati\(aga\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znowu cos do poczytania...
Mały fragment : "Przepracowanym mężczyznom coraz trudniej też sprostać
erotycznym pragnieniom kobiet, rozbudzonym przez kolorowe pisma. Na
lęki na tle seksualnym cierpi 30 proc. Polaków (o jedną czwartą więcej
niż Polek). - Nigdy wcześniej przez gabinety psychologów nie
przewijało się tylu sfrustrowanych mężczyzn - twierdzi dr Zbigniew
Izdebski, seksuolog. "

http://www.wprost.pl/ar/?O=43866

2. Data: 2003-05-05 12:14:57

Temat: Re: "krzywda męska"
Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agati(aga) wrote:
> Nigdy wcześniej przez gabinety psychologów nie
> przewijało się tylu sfrustrowanych mężczyzn - twierdzi dr Zbigniew
> Izdebski, seksuolog. "
>
> http://www.wprost.pl/ar/?O=43866

Gdyby faceci przekłuwali sobie uszy (co jak wiadomo kobiety robią
od stuleci), aktywując odpowiednie meridiany, nie doszłoby do tego
zapewne! ;-).
A tu nawet mizerne próby (tylko jedo ucho) dorównania kobietom były
nieopatrznie traktowane jako przejaw homoseksualizmu ;-(

puchaty (ale obiecuję - się wydepiluję)

3. Data: 2003-05-05 12:23:05

Od: "Agati\(aga\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> puchaty (ale obiecuję - się wydepiluję)

zrób to plastrami do depilacji, wtedy to już 100% "krzywdy męskiej"
:-) ałłł

Pozdrówka Agata

4. Data: 2003-05-05 12:54:29

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agati(aga)" <a...@w...pl> napisał w wiadomości news:

> zrób to plastrami do depilacji, wtedy to już 100% "krzywdy męskiej"
> :-) ałłł

E, jak profesjonalnie zrywane, to wcale tak nie boli.

boniedydy

5. Data: 2003-05-05 13:00:10

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <b95j0e$p93$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Agati\(aga\)"
<a...@w...pl> says...
> [...]
> niż Polek). - Nigdy wcześniej przez gabinety psychologów nie
> przewijało się tylu sfrustrowanych mężczyzn - twierdzi dr Zbigniew

E tam, bujdy... Facet (seksuolog) probuje przy pomocy faceta
(dziennikarza) wmowic innym facetom ze sa do kitu - zeby pewnie jeszcze
wiecej pacjentow miec.

K. co to albo potrafi sprostac pragnieniom kobiet, albo zyje w blogiej
nieswiadomosci hehe :)

6. Data: 2003-05-05 13:18:14

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 5 May 2003 15:00:10 +0200 I had a dream that Jakub Słocki
<j...@s...net.nospam> wrote:
>E tam, bujdy... Facet (seksuolog) probuje przy pomocy faceta
>(dziennikarza) wmowic innym facetom ze sa do kitu - zeby pewnie jeszcze
>wiecej pacjentow miec.

Może nie tyle bujdy, co przegięcie - z jednej skrajoności w drugą,
a najważniejszy jest złoty środek.

7. Data: 2003-05-05 14:02:44

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

boniedydy wrote:

> E, jak profesjonalnie zrywane, to wcale tak nie boli.

Za przeproszeniem, chyba nie wiesz co mówisz;-)

PUCHATY!!!

8. Data: 2003-05-05 14:08:40

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@w...pl> napisał w wiadomości news:

> Za przeproszeniem, chyba nie wiesz co mówisz;-)
>
> PUCHATY!!!

Alez wiem :)

BONIEDYDY!!!

9. Data: 2003-05-05 14:15:39

Od: "Agati\(Aga\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> E, jak profesjonalnie zrywane, to wcale tak nie boli.
>
> boniedydy

mnie bolało (może, że myslimy o innych miejscach ? ;-))

Agati

10. Data: 2003-05-05 14:48:40

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mnie bolało (może, że myslimy o innych miejscach ? ;-))

Może robił to ktoś, kto tego nie umiał? Albo Ty sama? Samej jest trudniej
potraktować się z odpowiednią energią ;)

boniedydy

Czytaliście? Pasuje do ostatnich dyskusji na grupie.
kolczyk w lewym uchu
Chcesz odszukac starych znajomych, odnowic kontakty?
długie związki
ksiązka