ksiazka...

1. Data: 2001-08-31 21:23:17

Temat: ksiazka...
Od: A...@p...fm (Alienka) szukaj wiadomości tego autora

kohol napisał(a):

O! O! O! Piotrusia nie miałam, zawsze jak jeździłam do siostry ciotecznej,
ściągałam jej go z półki. Na ilustracjach miał takie wieeelkie oczy...
I Ożogowska.
Siesickiej w żadnym okresie znieść nie mogłam.

Ech - az mi sie lezka w oku zakrecila... Ozogowska pamietam do dzis i nawet
zabralam niedawno mlodszej siostrze "Glowe na tranzystorach" i teraz to
takie jakies mniej smieszne - najwyrazniej sie starzeje chlip...
(

Alienka

CZAT towarzyski -> http://czateria.interia.pl/

1. Data: 2001-09-02 11:10:34

Temat: Re: ksiazka...
Od: "Elrond" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alienka" <A...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
> zabralam niedawno mlodszej siostrze "Glowe na tranzystorach" i teraz to
> takie jakies mniej smieszne - najwyrazniej sie starzeje chlip...

Ozogowska byla nawet spoko, ale ja oddaje hold Panu Edmundowi Niziurskiemu,
ktory pokazal w co wierzyc i o czym marzyc.

Elrond

rinaldowatość świata
uciec
Sex czy zdrowie >>> wybór należy do CIEBIE !!!?
korekta
Pytanko