ksiegarnia internetow pwn

1. Data: 2000-01-24 08:49:12

Temat: Re: ksiegarnia internetow pwn
Od: "Andrzej Opejda" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Watpie, czy doczekamy konca alfabetu. Autor juz nie taki mlodziutki.

A...@w...pl
http://www.sieciogrod.w.pl

1. Data: 2000-01-24 12:30:48

Od: Jan Turulski <t...@n...uwb.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kaliszan wrote:

> A kiedy będą następne tomy tej potrzebnej i dobrej książki .
> Tak na prawdę to czekamy na dalsze tomiska już dobrych kilka lat.
> Pierwszy tom kupiłem w 1991 r.

poniewaz pierwsza ksiazka senety, ktora mam byla wydana we wczesnych
latach 50 ("kaktusy"- i to z kolorowymi ilustracjami- w tamtych czasach
ewenement)dlatego obawiam sie najgorszego tj. natepnych tomow moze nie
byc z przyczyn biologicznych. kilka tyg. temu pytalem sie nt. losu
dalszych tomow tego dziela. myslalem, ze nasza liste czyta ktos z sggw,
gdzie pracowal prof. seneta przed emerytura. brak odpowiedzi. czy to cos
znaczy?
pozdrawiam
j.t.

1. Data: 2000-01-24 15:24:32

Od: "Andrzej Opejda" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Podzielam obawy, autor obchodzil niedawno bodajze 75 urodziny.
I chyba nie ma równego sobie nastepcy.
A...@w...pl
http://www.sieciogrod.w.pl

1. Data: 2000-01-25 07:40:12

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Opejda wrote:
> Podzielam obawy, autor obchodzil niedawno bodajze 75 urodziny.
> I chyba nie ma równego sobie nastepcy.

75 to w wielu wypadkach jeszcze nie taki podeszly wiek. Jesli zdrowie mu
dopisze to moze miec jeszcze przed soba co najmniej kilkanascie lat na
napisanie dalszych tomow. Mam ciocie w wieku 77 lat, ktora cwiczy joge.
Co do nastepcow to myslalem, ze po Pieniazku tez nikogo nie bedzie, a
jednak ...

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

1. Data: 2000-01-25 22:33:43

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>75 lat

Eeeeee...tam.
Wg. mnie ogrodnicy mają zapewnioną tam "na górze" (albo na dole, jak kto
woli) co najmniej setkę.
Czego panu Senecie, Wam i sobie życzę.

Pozdrowienia
p...@r...pl

1. Data: 2000-01-26 15:54:50

Od: g...@p...pl (grazka) szukaj wiadomości tego autora

musze Was zmartwic....... jestem studentka (obecnie SGGW) prof. Seneta
zmarl na poczatku stycznia (lub pod koniec roku - dokladniej daty nie
znam)

1. Data: 2000-01-26 15:55:50

Od: g...@p...pl (grazka) szukaj wiadomości tego autora

P.S. czy ktos moze mi podac adres tej ksiegarni? - nie sledze od
poczatku Waszej rozmowy....... Pozdrawiam

1. Data: 2000-01-26 21:57:47

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>musze Was zmartwic....... jestem studentka (obecnie SGGW) prof. Seneta

Jest to dla nas Bardzo Smutna Wiadomość.
Powiedz reszcie studentów, że prof. Seneta zostawił po sobie wiele, wiele
dobrego......
......co tu można więcej powiedzieć?

p...@r...pl

1. Data: 2000-01-27 07:54:22

Od: Jan Turulski <t...@n...uwb.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski wrote:

> Jest to dla nas Bardzo Smutna Wiadomość.
> Powiedz reszcie studentów, że prof. Seneta zostawił po sobie wiele, wiele
> dobrego......
> ......co tu można więcej powiedzieć?

a moze zrobic strone poswiecona jemu w witrynie internetowej naszej
grupy?
pozdrawiam
j.t.

przysłowie