kto odpowiada za skrzynki tepsa na klatkach schodowych?

1. Data: 2003-06-03 08:19:44

Temat: kto odpowiada za skrzynki tepsa na klatkach schodowych?
Od: Marek 'max' Sawicki <m...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie,
zaczelo sie od tego ze telepies zabral mi kilkadziesiat zlotych w
styczniu. to znaczy rachunek byl zawyzony a poniewaz nie mam billingu
poprosilem o wyjasnienie, oczywiscie na pismie. w odpowiedzi biuro
rzeklo na pismie ze wszystko jest ok, nikt sie nie podpial i raczylo
przyslac wykaz polaczen za styczen. jakiez (sic!) bylo moje zdziwienie
gdy okazalo sie ze sa na wykazie polaczenia do pieknego miasteczka na
poludnie od stolicy, gdzie nikogo nie znam :) malo tego! polaczenia byly
realizowane przez numer dostepowy telepsa a ja zawsze wykonuje
polaczenia przez innego ulubionego dostawce miedzymiastowych i
komorkowych !!! oczywiscie na wykazie bylo tez okolo dziesieciu polaczen
na komorki z pominieciem "mojego" numeru dostepowego no i oczywiscie na
numery mi nieznane... wszystkie moje uwagi znalazly sie w kolejnym
pismie do szanownego biura. biuro jak to biuro czekalo regulaminowe 30
dni, a pieniazki pewnie leza na koncie i procentuja...
teraz uwaga w temacie skrzynki telepsa, ktora nie jest "skrzynka" a
tylko dziura w betonie w ktorej to znajduja sie poskrecane w nieladzie
kolorowe kabelki, do ktorych kazdy ma dostep.
wszystko to opisalem dwa razy, a biuro na to ze zabezpieczenie
jest w gestii administracji!!!
to ja sie pytam skad administracja ma wziac sliczne szaroniebieskie
pudeleczka z bialymi literkami lekko skosnymi??? kupic sobie na
straganie?

jesli ktos byl w podobnej sytuacji to prosilbym o kontakt.
pozdrawiam
max

1. Data: 2003-06-03 08:37:08

Od: Piotr Zet <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Recently Marek 'max' Sawicki wrote:
> wszystko to opisalem dwa razy, a biuro na to ze zabezpieczenie
> jest w gestii administracji!!!

Skrzyneczki skrzyneczkami, ale otworzyc tez sie da :-(
Najlepiej liczyć na siebie. Są jeszcze inne rozwiązania:
-urządzenie które sobie wpinasz na linię i uruchamia się alarm jak ktoś się
wepnie. Od razu jest możliwość złapania gościa. O ile oczywiście się nie boisz
i bywasz w domu w godzinach z billingów ;-)
-założenie ISDN'a. Dochodzi oczywiście koszt instalacji, ale w perspektywie się
opłaci.

--
Piotrek, priv: ctx13atwupe.peel
"It's better to keep your mouth shut and be thought a fool

1. Data: 2003-06-03 10:14:52

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marek 'max' Sawicki" <m...@k...com.pl> wrote in message

> witajcie,
> jest w gestii administracji!!!

A ciebie to g...o obchodzi i tak im powiedz. Masz umowe z nimi a nie z
administracja i ICH psim obowiazkem jest dostarczac ci usluge w sposob
bezpieczny

Zaslav

1. Data: 2003-06-03 10:30:48

Od: "Arek Chałupka" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ciebie to g...o obchodzi i tak im powiedz. Masz umowe z nimi a nie z
> administracja i ICH psim obowiazkem jest dostarczac ci usluge w sposob
> bezpieczny

i sfotografuj te kabelki. moze sie przydac.
A.

1. Data: 2003-06-03 11:04:39

Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> -założenie ISDN'a. Dochodzi oczywiście koszt instalacji, ale w
perspektywie się
> opłaci.

i to polecam. trudno, jedna inwestycja, a potem z glowy, nikt sie nie
podlaczy

Marcin

1. Data: 2003-06-03 18:13:01

Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to ja sie pytam skad administracja ma wziac sliczne szaroniebieskie
> pudeleczka z bialymi literkami lekko skosnymi??? kupic sobie na

Hmmm... zartujesz? To biuro Ci tak na pismie???
Zrob zdjecia i pisz szybciutko donosik do wladz wysokich w Telekomunikacji
Polskiej i koniecznie donosik do lokalnego Urzedu Regulacji Telekomunikacji
i Poczty. Koniecznie dolacz to co masz na pismie (kopie oczywiscie) - jesli
masz nazwiska osob obslugujacych Cie to koniecznie podaj je w pismach.
Jestem pewien ze jakosc obslugi w Twojej oklicy ulegnie poprawie.
pozdrawiam! zbisa

1. Data: 2003-06-04 07:39:56

Od: max <m...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <bbioek$e4f$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>, zbisa wrote:
> Zrob zdjecia i pisz szybciutko donosik do wladz wysokich w Telekomunikacji

hmm, nie pomyslalem o zdjeciach... dolacze je do kolejnego pisma...
przejrzalem umowe z tepsa i nie ma tam ani sloweczka o kabelkach,
zabezpieczeniach, itp. itd. ...

dzieki za porady
max

1. Data: 2003-06-04 09:21:35

Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam wrazenie, ze TPSA moze miec to gdzies. Bo niby kogo u nich (i
dlaczego)
> to ma interesowac ?
> Oczywiscie mozna zalozyc scenariusz, ze dla swietego spokoju i nie trucia
> przez klienta zrobia to, ale....

Ludzie! Nie dajcie sie zwariowac! To operator odpowiada za tzw. hermetyzacje
instalacji!!! Nikomu nie wolno (rowniez administracji, spoldzielni itp)
grzebac, czy tez cokolwiek robic przy instalacjach nalezacych do np. TP.
Instalacje te musza (!!!) byc zabezpieczone w sposob uniemozliwiajacy
jakakolwiek ingerencje osob postronnych. Jesli instalacja umozliwia wpiecie
sie komus obcemu to jest to w przypadku zawyzonego rachunku, wystarczajacy
powod do oddania sprawy do sadu i naprawde wygracie ja!!! Takich spraw bylo
mnostwo!
A zrobienie zdjec (nakrecenie filmu) to podstawowa czynnosc w takim
przypadku (bo moze monter ponaprawiac wszystko jak tylko TP dowie sie o
sprawie). Nie bez powodu radzilem tez kontakt z miejscowym oddzialem
URTiP-u. Adres na ich stronie www:
http://www.urt.gov.pl/urtip/a/tekst.jsp?place=urtip_
ln_sa_gl&news_cat_id=102
&news_id=21
Naszemu najlepszemu :-))) operatorowi naprawde mozna ku-ku zrobic :-)))
pozdrawiam! zbisa

1. Data: 2003-06-04 09:56:42

Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

to ma interesowac ?
Oczywiscie mozna zalozyc scenariusz, ze dla swietego spokoju i nie trucia
przez klienta zrobia to, ale.... W setkach tysiecy kaltek schodowych
sytuacja wyglada dokladnie tak samo (oczywiscie to zaden argument) a
sytuacja jak wyglada kazdy widzi. Licza sie NOWI klienci i NOWE przylacza,
jak stare lacze dziala i klient placi to nie ma co sie ...... (brzydkie
slowo).

pozdrawiam
Marcin

[dekoracja] w co przyodziać okno?
Jak załatać dziurę w drzwiach POL-SKONE w okleinie naturalnej
Urzadzenie do ..
Szafy Meble Kuchenne
Czym impregnować fugi?