kto to jest kurwa?

1. Data: 2003-11-21 23:13:55

Temat: kto to jest kurwa?
Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie
czy kurwa to tylko laska która uprawia sex za pieniądze?

Natalia
niestety mój net w nocy nie działa,
zaraz netu nie będzie :)

1. Data: 2003-11-21 23:19:53

Temat: Re: kto to jest kurwa?
Od: "cbnet" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Natalia:
> jak w temacie
> czy kurwa to tylko laska która uprawia sex za pieniądze?

Seks za pieniadze to prostytucja, ktora paraja sie prostytutki.
Poza tym NTG.

Czarek

1. Data: 2003-11-21 23:32:06

Od: "cbnet" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Natalia:
> kto to jest kurwa?

Po zastanowieniu proponuje ujecie nastepujace:

Kurwa to istota (m lub k), ktorej dzialania (oraz opinie)
_w_kwestiach_zasadniczych_ wplywaja niekorzystnie
na szeroko pojety interes jej i jej otoczenia. Pojecie
zwykle odnoszone do kobiet i niektorych ich zachowan
o charakterze seksualnym.

Czarek

1. Data: 2003-11-21 23:48:56

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natalia" <k...@p...onet.pl>

> temat: kto to jest kurwa?
> jak w temacie
> czy kurwa to tylko laska która uprawia sex za pieniądze?

> [...]

"Kurwa inaczej zwany SUPERCZŁOWIEK lub skórwysyn
to jednostka psychopatyczna pozbawiona uczuciowości
wyższej (emocji ciepłych jak miłość, szacunek, empatia).
Kurwa nie ma zasad moralnych a jedynym hamulcem
chorych zachowań jest strach przed SIŁĄ (mocą).
Kurwa najlepiej czuje się w towarzystwie innych kurew
bowiem to umożliwia jej eksponowanie kurwiszenia.
Stosuje manipulację typu obgadywania, oczerniania,
wyśmiewania, judzenia często za plecami osoby którą
wybierze sobie na ofiarę swoich paranoicznych ataków.
W swerze społecznej kurwa to połączenie pieniacza
z bezmózgowcem. Idealny materiał na kapo w obozie
zagłady."
\|/ re:
--
/kutafon, palant, debil, oszołom, manipulant, psychopata,
nie Psycholog/

1. Data: 2003-11-22 00:01:34

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> \|/ re:
> --
> /kutafon, palant, debil, oszołom, manipulant, psychopata,

Popatrz:
Sprzedajność, powód, efekt.

z drugiej masz:
moralność, społeczność, rozwój.

Weź kurwę, która niema pojęcia o moralności,
społecznej odpowiedzialności, rozwoju (czego bądź),
powodu swego działania, efektu społecznej asymilacji,
sprzedajności swojej natury.

Biorąc taką kurwę w ręce, masz do czynienia z dzieckiem.

Prawdaż to, ili nie?

ett

1. Data: 2003-11-22 00:09:25

Od: "cbnet" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa:
> ... Biorąc taką kurwę w ręce, masz do czynienia z dzieckiem.
> Prawdaż to, ili nie?

Litosci ett. :)))))

Czarek

1. Data: 2003-11-22 00:20:02

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl>
> [...]

> sprzedajności swojej natury.
>
> Biorąc taką kurwę w ręce, masz do czynienia z dzieckiem.

odpowiedź masz w damie kier
PS. witaj :)
\|/ re:

1. Data: 2003-11-22 00:40:55

Od: "tycztom" <t...@n...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

->eTaTa<- news:bpm90k$dtg$1@news.onet.pl wrote:

wszelki duch P. Boga chwali! Etata? :)

tomek

--
Oj, Tomuś, Tomuś.. ;)
Na razie nic Ci nie pomoże. Trudno - musisz przejść

E.

1. Data: 2003-11-22 01:01:49

Od: "Skymen" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak w temacie
> czy kurwa to tylko laska która uprawia sex za pieniądze?

To Człowiek który zwątpił...w...

1. Data: 2003-11-22 01:25:06

Od: "cbnet" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... Pojecie zwykle odnoszone do kobiet i niektorych
> ich zachowan o charakterze seksualnym.

Scislej: Pojecie zwykle odnoszone do niektorych kobiet
i ich zachowan o charakterze seksualnym.

Czarek
:)

taaa...bo_idy :-))
historia psychologi spolecznej..