kto zna - ciasteczka owsiano-bakaliowe na zimno z kajmakiem

1. Data: 2004-06-13 09:37:37

Temat: kto zna - ciasteczka owsiano-bakaliowe na zimno z kajmakiem
Od: "Margola Sularczyk" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Słuchajcie, naszło mnie na ciasteczka na zimno z bakaliami i płatkami
owsianymi. Googlałam, ale nie znalazłam nic z kajmakiem z puszki, a nie
wiedzieć czemu, wydaje mi się sam pomysł genialny dość ;)

Puszka mleka (kajmak zza słupa) już się gotuje. Ratunku!

Margola

1. Data: 2004-06-22 21:16:15

Od: "Aleksanderka" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

przepis na te cisteczka kiedys widzialam albo na tej stronie
http://www.kuchniaonline.pl/ albo na tej
http://www.gotowanie.wkl.pl/przepisy.php . Polecam tez ta stronke
http://www.kulinaria.pl/ .

Aleksanderka