ktoś chętny ?

1. Data: 2003-09-11 11:33:59

Temat: ktoś chętny ?
Od: ">netoperek<" <n...@t...ANTYSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Postanowiłęm zrzucić konkretny mój nadmiar, i pomyślałem że w grupie będzie
lepiej. Czy jest ktoś z Dąbrowy Górniczej, a konkretnie centrum (okolice
ulicy Kościuszki) do codziennego biegania i cieszenie się ze zrzuconych
kilogramów ? Chętnych proszę o maila lub kontakt na GG :)

>netoperek<

Adres antyspamowy. Przed odpowiedzią wytnij "ANTYSPAM" z adresu.

gg: 2447278

http://www.autohandel.imn.pl