kucharz

1. Data: 2003-04-16 22:05:51

Temat: kucharz
Od: z...@o...pl (monika Zarczuk) szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy to legalne, ale ośmielę się w nadziei, że nie spotka mnie za to
straszliwa kara, zaproponować wam malutki programik "Kucharz" Jest to bardzo
prosty w obsłudze program zawierający kilka przepisów. Wybiera się tam
najpierw rodzaj dania, np. sosy, zupy, ciasta, napoje itd. a potem w każdej
kategorii jest kilkanaście propozycji. Nie są to oszołamiające ilości, ale
może da się wybrać coś ciekawego. piszcie do mnie na prv to chętnym podeślę.
A może ktoś ma coś podobnego tylko lepszego?
Z...@o...pl
Pozdrawiam

Monika