kuchenka

1. Data: 2001-10-22 05:51:05

Temat: kuchenka
Od: "zuzanna" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc, przymierzamy sie do zakupu kuchenki gazowej do kuchni, zastanawiamy
sie tylko czy piekarnik ma byc gazowy czy raczej elektryczny(podobno
elektryczny jest lepszy, ale znow zuzywa wiecej energii), jakie firmy
polecacie,
poradzcie cos,
dzieki
z.

1. Data: 2001-10-22 08:40:35

Temat: Re: kuchenka
Od: "Jarek P." <[nospam]j_23@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zuzanna" <z...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sie tylko czy piekarnik ma byc gazowy czy raczej elektryczny(podobno
> elektryczny jest lepszy, ale znow zuzywa wiecej energii), jakie firmy

W zasadzie ciezko jest w tej chwili kupic piekarnik inny niz elektryczny, po
prostu dlatego ze piekarniki gazowe sa duzo mniej funkcjonalne.
A ze elektryczny wypada drozej w eksploatacji? A czy zamierzasz codziennie
piec ciasto?

Pozdrawiam

J.

panele Perfect Lock Floor
Re: Developer WPBM "Mój Dom" S.A. z Wrocławia.
duoparkiet ?
grzejniki stalowe
Zmywarka