kuchenka w kuchni ?

1. Data: 2003-06-21 15:52:35

Temat: kuchenka w kuchni ?
Od: "Magdalena W." <m...@n...police.pl> szukaj wiadomości tego autora

Muszę wymienić kuchenkę gazową (ma już swoje latka i trochę jest już nie
szczelna)
myślę o nowej z termoobiegiem gazowo-elektryczne.
Co możecie polecić.

--
Magda

1. Data: 2003-06-21 16:23:04

Temat: Re: kuchenka w kuchni ?
Od: "Dorota Orzeszak" <s...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena W." <m...@n...police.pl> napisał w wiadomości
> Muszę wymienić kuchenkę gazową (ma już swoje latka i trochę jest już nie
> szczelna)
> myślę o nowej z termoobiegiem gazowo-elektryczne.
> Co możecie polecić.

Ja mam od kilku miesiecy kuchenke Gorenje K 7708 E
(http://www.gorenje.pl/index.php?dz=kuchnie). Sprawuje sie bardzo dobrze.
Na poczatku musialam sie przyzwyczaic do ukladu palnikow, ale juz dzis
wogole mi nie przeszkadza (z tyly jest maly palnik, a z przodu podwojny).
Piekarnik elektryczny to cos wspanialego, ze nie wspomne o termoobiegu.
Ciasta pieke zawsze na dwoch blachach.

Aha, cena sugerowana przez producenta jest zawyzona. Wszelkie MM, AGD RTV
trzymaja sie najczesciej tych 2 tysiecy. My kupilismy kuchenke w malym
sklepie i zaplacilismy wraz z dowozem i montazem 1850.

W razie pytan prosze pytac :)

Valentine
http://valentine.wezyr.net.pl/

1. Data: 2003-06-21 18:27:33

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szczelna)
> myślę o nowej z termoobiegiem gazowo-elektryczne.

Witam! od roku mam kuchnię ceramiczną z 2 palnikami gazowymi firmy Amica.
Jestem z niej bardzo zadowolona. Faktycznie, lepiej kupować w małych
sklepach / zapłaciłam ok 150 zł mniej niż w sklepie firmowym/. pozdr.

1. Data: 2003-06-22 21:05:28

Od: "Magdalena W." <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena W." <m...@n...police.pl> napisał w wiadomości

Przepraszam Cie ze nie na temat, ale czy mozesz zmienic swoj identyfikator
grupowy? Ja sie dokladnie takim samym posluguje na wielu grupach
dyskusyjnych i to od kilku lat (do sprawdzenia w googlach), wiec bylabym Ci
wdzieczna za nie wprowadzanie zamieszania co do tozsamosci.

Pozdrawiam
Magda

Pierwsze wędzenie... i KLAPA + rady dla początkujących.
Ślimaki... z ogródka ?
ryby
zupa krewetkowa
Przyprawy-Katowice