kuchnia

1. Data: 2006-08-10 11:59:06

Temat: kuchnia
Od: Bogdan <"shudokan[wytnij]"@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie zblizaja sie urodzinki zony. Wyremontowalismy kuchnie i chcialbym
kupic jej jakis kwiat doniczkowy (najlepiej caloroczny). Niestety nie znam
sie wcale.
Prosze o propozycje
bogdan

2. Data: 2006-08-10 13:03:35

Temat: Re: kuchnia
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wlasnie zblizaja sie urodzinki zony. Wyremontowalismy kuchnie i chcialbym
> kupic jej jakis kwiat doniczkowy (najlepiej caloroczny). Niestety nie znam
> sie wcale.

Z niekwitnacych polecam zamioculcas lub pachire:)
Z kwitnacych - anturium:)
Pozdrav.Rene

3. Data: 2006-08-10 14:58:21

Od: "Elfir Dar'n'Ytta" <e...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Wlasnie zblizaja sie urodzinki zony. Wyremontowalismy kuchnie i chcialbym
> kupic jej jakis kwiat doniczkowy (najlepiej caloroczny). Niestety nie znam

kuchnia jasna/ciemna? To ma kwitnac czy tylko ladnie wygladac? jakie kolory
kuchni?

Elfir

4. Data: 2006-08-10 15:13:30

Od: Bogdan <"shudokan[wytnij]"@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Aug 2006 16:58:21 +0200, Elfir Dar'n'Ytta napisał(a):

> kuchnia jasna/ciemna? To ma kwitnac czy tylko ladnie wygladac? jakie kolory
> kuchni?
>
> Elfir

kuchnia raczej jasna ale bez przesady. Ładnie wyglada (kwitnace tez ladnie
wygladaja :D). Kuchnia podloga- plytka imitujaca klepke(jasny braz) sciany
plytka i tapeta (cos ala mata slomkowa lub bambus)
Pozdrawiam i dziekuje za rade (czekam na kolejne propozycje)

5. Data: 2006-08-10 18:00:19

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam i dziekuje za rade (czekam na kolejne propozycje)

Skrzydłokwiat : niedrogi, niewymagający, lubi mokro, kwitnie na biało,
wszędzie będzie rósł (tylko nie w pełnym słońcu), czytałam kiedyś, ze jest
to bardzo zdrowa roślina (chodziło o jonizację powietrza). Są też
skrzydłokwiaty miniaturowe :-))
pozdrawiam, Bogda

6. Data: 2006-08-10 20:49:34

Od: "Elfir Dar'n'Ytta" <e...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> kuchnia raczej jasna ale bez przesady. Ładnie wyglada (kwitnace tez ladnie
> wygladaja :D). Kuchnia podloga- plytka imitujaca klepke(jasny braz) sciany
> plytka i tapeta (cos ala mata slomkowa lub bambus)

Polecam Ficus binnendijkii 'Alii' - do "bambusowej" tapety bedzie pasowal,
bo ma "bambusowy" wyglad: http://www.dequippe.fr/img/plnat10.jpg
Nie wymaga bardzo jasnego stanowiska, ladnie sie formuje przez ciecie.

A procz tego Hypocyrta glabra - ma ladne blyszczace listki i kwitnie:
http://www.gesneriasterna.se/bilder/Hypocyrta-specio
sa.jpg

lub prostego, obficie i dlugotrwale kwitnacego storczyka phalenopsis
http://www.bebloom.com/images/bouquets/Grands/phalen
opsis.jpg

Elfir

7. Data: 2006-08-11 17:37:46

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Bogdan" <"shudokan[wytnij]"@tlen.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
chcialbym
> kupic jej jakis kwiat doniczkowy (najlepiej caloroczny). Niestety

Strelicja - zawsze piekna.
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

8. Data: 2006-08-11 17:45:11

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"skryba" <z...@o...pl> wrote in message news:ebifac$i4p$1@news.onet.pl...

> Uzytkownik "Bogdan" <"shudokan[wytnij]"@tlen.pl> napisal w wiadomosci
> chcialbym
> nie znam
>
> Strelicja - zawsze piekna.
> :-)
> Pozdrawiam pogodnie
> skryba

Paprotki - u mnie znoszą i centralne i palenie gazem i okno od północy.

9. Data: 2006-08-11 20:31:50

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

skryba napisał(a):
> Uzytkownik "Bogdan" <"shudokan[wytnij]"@tlen.pl> napisal w wiadomosci
> chcialbym
> nie znam
>
> Strelicja - zawsze piekna.
> :-)

Nasz takową i doświadczenia w tym względzie?
Wątpię!!!
pozdr. Jerzy

10. Data: 2006-08-11 20:50:32

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w
wiadomości news:ebiplr$od7$2@nemesis.news.tpi.pl...

> Nasz takową i doświadczenia w tym względzie?
> Wątpię!!!
> pozdr. Jerzy

Niezwykle cieszą mnie Twoje wątpliwości.
:-)))
Pozdrawiam stoicko
skryba

Kupno sadzonek - slask
Oczko wodne z wytłoczki + pompy do kaskady
Mirta
jaki to kwiat?
pilnie poszukuje sadzonek