kuchnia chińska, meksykańska, turecka i grecka

1. Data: 2001-07-15 20:56:26

Temat: kuchnia chińska, meksykańska, turecka i grecka
Od: "przeM;-O" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie znajdę strony z przepisami.tych orientalnych kuchni (szczególnie
chodzi mi o chińską - kupiłem wok'a lecz jak na razie mało co mam w nim
gotować).
Za wszelką pomoc serdecznie dziękuję.

przeM;-O
m...@p...onet.pl
www.mutiny.w.pl

1. Data: 2001-07-16 14:15:52

Temat: Odp: kuchnia chińska, meksykańska, turecka i grecka
Od: "marti" <m...@g...geol.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie znajdę strony z przepisami.tych orientalnych kuchni (szczególnie
> chodzi mi o chińską - kupiłem wok'a lecz jak na razie mało co mam w nim
> gotować).
> Za wszelką pomoc serdecznie dziękuję.

Bardzo duzo przepisow(nie tylko orientalnych) znajdziesz
http://www.kuchnia.3miasto.pl/

1. Data: 2001-07-17 09:30:32

Temat: Re: kuchnia chińska, meksykańska, turecka i grecka
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik przeM;-O <m...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:
> Gdzie znajdę strony z przepisami.tych orientalnych kuchni (szczególnie
> chodzi mi o chińską - kupiłem wok'a lecz jak na razie mało co mam w nim
> gotować).

Przepisy na zupy z kuchni chinskiej i zapowiedz wielu innych dan
znajdziesz tu:
http://free.polbox.pl/e/elmac/page2.html

Pozdrawiam
Lilla