kuchnia elektryczna - pytanie o rozliczanie

1. Data: 2001-06-17 16:38:44

Temat: kuchnia elektryczna - pytanie o rozliczanie
Od: "Jarek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Niebawem wprowadze sie do mieszkania, w ktorym nie bedzie przylaczonego
gazu. Kuchenka wobec tego musi byc elektryczna. Powiedzcie mi, czy w takiej
sytuacji jest osobne lacze elektryczne do tej kuchenki (z osobna taryfa),
czy normalnie sie placi za zuzycie pradu z calego mieszkania, w tym
kuchenki.
Pozdrawiam!
Jarek
j...@p...onet.pl

--
Serwer dedykowany w godzinę, http://www.wdc.pl

1. Data: 2001-06-18 11:43:53

Temat: Re: kuchnia elektryczna - pytanie o rozliczanie
Od: "Gozy" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sytuacji jest osobne lacze elektryczne do tej kuchenki (z osobna taryfa),
> czy normalnie sie placi za zuzycie pradu z calego mieszkania, w tym

Chyba trzeba placic normalnie jak za kazde inne urzadzenie. Kuchenka to
chyba za malo zeby starac sie o inna taryfe. Ja osobiscie place normalnie.

Pozdrawiam
Gozy

1. Data: 2001-06-18 14:17:47

Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek napisał

[...]

Ja mam kuchenkę elektryczną podłączoną do tzw. "siły" (oprócz tego do "siły"
podłączone są także 2 podgrzewacze przepływowe wody), ale płacę jednakowo za
cały prąd w mieszkaniu, bez żadnych rozgraniczeń i taryf.
Maja

1. Data: 2001-06-19 12:01:43

Od: "Pawel Schmidt" <a...@k...neurosoft.net> szukaj wiadomości tego autora

"Maja Krężel" <o...@f...onet.pl> wrote in message
> [...]
taryfa),
> : czy normalnie sie placi za zuzycie pradu z calego mieszkania, w tym

Zależy od instalacji. Nie stosuje sie raczej dwóch osobnych przyłaczy dla
tak "małego" odbiorcy jak mieszkanie, czy dom jednorodzinny, ale oczywiście,
jeśli sobie zażyczysz, to ZE Ci je moze wykonać. Raczej jest to
nieopłacalne.
Do kuchenki elektrycznej powinieneś mieć przyłacze trójfazowe 3x380/220V
czyli tzw. siłę. Licznik oczywiście też trójfazowy. Co do taryfy, jest to
sprawa odrebna - możesz sobie zażyczyć licznik dwutaryfowy - wtedy bodajże w
godzinach 12.00-14.00 i 22.00-6.00 masz tańszy prąd a w pozostałych
godzinach droższy, od taryfy "normalnej".

Pozdrawiam

Paweł

gdzie nadac ogłoszenie?
TANI I SZYBKI NET - KRAKOW
Alternatywne metody zabezpieczenia wejscia do mieszkania
panele podlogowe
Dom w 3 miesiace