kuchnia mikrofalowa

1. Data: 2005-08-17 22:10:30

Temat: kuchnia mikrofalowa
Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

Wlasnie postanowilam kupic sobie takowa kuchenke.
Po przeczytaniu archiwum doszlam do wniosku, ze firma to bedzie whirlpool,
jeszcze nie wiem jaki model, bo dopiero zaczynam poszukiwania. Tak na
wstepie znalazlam takich kilka mnie interesujacych.

http://www.agdrtv.com.pl/kuchenki_mikrofalowe/WHIRLP
OOL_AT_326_BL.php
http://www.agdrtv.com.pl/kuchenki_mikrofalowe/WHIRLP
OOL_AT_326_WH.php
http://www.whirlpool.pl/?nodeid=produkt&cat_id=21&pr
od_id=90

Zastanawiam sie tylko nad funkcjami, bo jak od tej pory mialam do czynienia
z prostymi w sensie programow.
Co to za pojecie : przestrzenna emisja fal 3D?
czy funkcja steam - gotowanie na parze, rzeczywiscie sie sprawdza?
co to jest sterowanie szosty zmysl?

Nie znalazlam na to odpowiedzi na
http://www.whirlpool.pl/pub/files/pdf/poradnik-kuche
nki.pdf, dosc przydatnym
odnosniku.

Dziekuje za ewentualne sugestie badz pomoc.
Pozdrawiam
KK

2. Data: 2005-08-18 13:48:07

Temat: Re: kuchnia mikrofalowa
Od: Marek Szapajko <f...@t...pbz> szukaj wiadomości tego autora

*KaRoLa* napisał(a):

> Co to za pojecie : przestrzenna emisja fal 3D?

Bełkot reklamowy. Jak niby te fale mają się inaczej rozchodzić? :)

> czy funkcja steam - gotowanie na parze, rzeczywiscie sie sprawdza?

Nie wiem, nie używałem, nie przypuszczam :)

> co to jest sterowanie szosty zmysl?

LOL

Marek Szapajko .... http://www.szapajko.republika.pl .... Zażółć gęślą jaźń
GG: 208353 ....... OdROTuj email: echo f...@t...pbz | tr 'a-z' 'n-za-m'
Avoid using 'cat' whenever possible
(Taylor's Law of Programming #5)

3. Data: 2005-08-18 20:39:43

Od: "salamon" <s...@b...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> LOL
Żadne LOL, kuchenka przewidzi o której wrócisz do domu, co będziesz miał
ochotę zjeść, w razie braku surowca na obiad (po wcześniejszym uzgodnieniu z
lodówką, o ile ta ostatnia również posiada szósty zmysł, a nie jest zwykłą
"lodziarą") skoczy do sklepu i na rynek po zakupy, obiadek ugotuje,
posprząta, wypierze, a na koniec zaspokoi oralnie ;-0

pozdr
SALAMON

Jaka podloga do domu letniego?
Dach
filtr dymu z papierosow
Ariston piekarnik, zmywarka i mikrofalowka
okna PCV firmy Segal