kudzu

11. Data: 2004-08-08 19:37:06

Temat: Re: kudzu
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Drzewo może być uduszone przez dławisz,cytryniec i inne zielska.

> Mirzan

Może wróć do redagowania oferty,
a nie chrzań, jak mały Tadzik.

Boletus

12. Data: 2004-08-09 01:06:55

Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> To pnącze ma małe szanse przeżyć u nas na wolności.

Tak też i powiedział spec, który sprowadził do Polski "barszcz".

moon

13. Data: 2004-08-09 05:03:05

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślisz że wytrzyma bezśnieżne zimy?Chyba nie mam szans na znalezienie
nasion .To nie żadne zmartwienie,roślin o dziwnych właściwościach jest
pod dostatkiem.Miałem Lepidium peruvianum ,ale zmarzło,może ktoś ma
nasiona?
Mirzan

14. Data: 2004-08-09 07:00:49

Od: "wodniks" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szanse na to sa raczej mierne i im dalej na polnoc tym mniejsze.

Witam , wtrącę małe pytanie . Podobno do zawiązania się owoców na dławiszu
jest potrzebna roślina żeńska i męska. Ja mam tylko jedną roślinę
jak poznać czy dokupić dziewczynkę czy chłopczyka??

pozdrawiam basia-wodnik
.......dzisiaj jaskółki nisko latają, ciekawe co to oznacza? ....

15. Data: 2004-08-09 08:06:53

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam , wtrącę małe pytanie . Podobno do zawiązania się owoców na dławiszu
> jest potrzebna roślina żeńska i męska. Ja mam tylko jedną roślinę
> jak poznać czy dokupić dziewczynkę czy chłopczyka??

Musisz zaczekać aż zakwitnie i obejrzeć kwiaty.Męskie mają
pręciki i pyłek.Trafił mi się obojnak i sam się zapyla i ma owoce.
Ale owoce są niejadalne i mało widoczne pod liśćmi,więc pożytek
niewielki.
Mirzan

16. Data: 2004-08-09 14:10:28

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wodniks" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> pozdrawiam basia-wodnik
> .......dzisiaj jaskółki nisko latają, ciekawe co to oznacza? ....

To oznacza że w kieleckim pada od rana ... cieszyć się czy smucić ???

Serdecznie Miłka

17. Data: 2004-08-09 17:02:55

Od: "wodniks" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pręciki i pyłek.Trafił mi się obojnak i sam się zapyla i ma owoce.
> Ale owoce są niejadalne i mało widoczne pod liśćmi,więc pożytek

........hm......to wyciąć chwasta?? ;-))

basia-wodnik

18. Data: 2004-08-09 17:06:21

Od: "wodniks" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To oznacza że w kieleckim pada od rana ... cieszyć się czy smucić ???
>
> Serdecznie Miłka

cieszyć! zaoszczędzimy na wodzie , kupiłam ,,Kwietnik'' zaraz wszystko
wyczytam.....
basia-wodnik

19. Data: 2004-08-09 19:57:50

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> wrote in message

> Czy ktoś spotkał się z rośliną Pueraria lobata.

Zdaje sie, ze pytalem juz kiedys o nia na grupie ale nikt nie mial jej.
Jesli ja masz, to jestem zainteresowany :)

Pozdrawiam,
Bpjea

20. Data: 2004-08-09 21:02:14

Od: "Mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdaje sie, ze pytalem juz kiedys o nia na grupie ale nikt nie mial jej.
> Jesli ja masz, to jestem zainteresowany :)
>
> Pozdrawiam,
> Bpjea

Niestety,nie mam jej.Gdybym ją zdobył,pochwalę się.

sprzedam ziemie z wykopu
przekopanie widłami
Xenon 2
Xenon 2
Informacje o endolsulfanie (m in. Thiodan plynny 350 EC)