kukurydza-wyglad

1. Data: 2003-09-11 09:07:21

Temat: kukurydza-wyglad
Od: "ata" <a...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Wiem ze o kukurydzu juz bylo, ale ktos mi kiedys mowil ze do gotowania
trzeba wybierac kukurydze koloru.. i tu mam pytanie nie pamietam czy jak
najbardziej zolta czy jak namniej ....

Ata

1. Data: 2003-09-11 13:49:06

Temat: Re: kukurydza-wyglad
Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ata <a...@r...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bjpe2c$p06$...@a...news.tpi.pl...
> Czesc
>
> Wiem ze o kukurydzu juz bylo, ale ktos mi kiedys mowil ze do gotowania
> trzeba wybierac kukurydze koloru.. i tu mam pytanie nie pamietam czy jak
> najbardziej zolta czy jak namniej ....

....jak najmniej zolta to ta cukrowa amerykanska....swietna
....zolta.....kolo pumeksu na straganach (rzadkosc) to ta polska
pastewna.dluuuugo gotujaca.....
swiat jest podzielony.......na tych co ta i na tych co tamta....

jeslis fan pizzahutowej to wybierasz blada.....i krotko gotujesz

agataw

RE: cebula cukrowa
Podgrzybki
zielona soczewica