kupno lodówki, wybór sprzedawcy, opinia o sklepie inetowym - BARDZO PROSZĘ o wypowiedzi!

1. Data: 2005-12-13 09:47:34

Temat: kupno lodówki, wybór sprzedawcy, opinia o sklepie inetowym - BARDZO PROSZĘ o wypowiedzi!
Od: Hanna Deirdre K. <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!
co do marki juz jestem zdecydowana na Elektroluxa. Poszukaj?c na sieci
zestawie? ró?nych modeli trafi?am na sklep interetowy samej firmy a
raczej sygnowany przez firm? Elektrolux (tak mi si? zdaje)
No i pytania:
1. Ktokolwiek ma dooewiadczenie z tym sprzedawca, kupowa? cooe u nich na
odleglosc?? w moim przypadku to odleglosc Warszawa-Pozna?.
link do sklepu (i modelu ktory mnie inetersuje):
http://www.sklep.electrolux-home.pl/go/_info/?id=19
chodzi o to czy sa:
a) rzetelni
b) terminowi
c) nie wciskaj? bubli (BARDZO WA?NE)
d) nie grymasz? przy reklamacjach

2. Upieram sie przy modelu dwuagregatowym bo wydaje mi sie ze tak jest
latwiej - a to wyjazd i dziala tylko zamra?arka a góra pusta czeka i
nie ch?odzi a to posucha zakupowa i zamrazarka swieci jak czarna
dziura wiec sie ja spokojnie wylacza i oszczedza prad.
Czy takie zalozenia sa prawdziwe ?? dotychczas mialam tylko mala
lodoweczke 80cm i nie mam doswiadczen zyciowych z tymi dwudzielnymi
wypasami ;-)
A jesli to tylko moje mzonki?? prosze sie wypowiedziec!

dziekuje i pozdrawiam
Hanna Deirdre
Hanna Deirdre K.
poznan

MAIL deirdre6MALPKAwpKROPKApl

2. Data: 2005-12-13 12:14:19

Od: "Syla" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Hanna Deirdre K." <d...@w...pl> napisal w
wiadomosci news:a5aeQ=R1laWnbtUCPpe28azy4t6D@4ax.com...
> [...]
> c) nie wciskają bubli (BARDZO WAŻNE)
> d) nie grymaszą przy reklamacjach
>
> 2. Upieram sie przy modelu dwuagregatowym bo wydaje mi sie ze tak jest
> latwiej - a to wyjazd i dziala tylko zamrażarka a góra pusta czeka i
> nie chłodzi a to posucha zakupowa i zamrazarka swieci jak czarna
> dziura wiec sie ja spokojnie wylacza i oszczedza prad.
> Czy takie zalozenia sa prawdziwe ?? dotychczas mialam tylko mala
> lodoweczke 80cm i nie mam doswiadczen zyciowych z tymi dwudzielnymi
> wypasami ;-)
> A jesli to tylko moje mzonki?? prosze sie wypowiedziec!

ja mam elektroluxa od ok 13 miesiecy i tez model dwuagregatowy. Jestem
zadowolona, ale szczerze Ci powiem, ze jeszcze nie zdarzylo mi sie, abym
wylaczyla jeden z nich na dluzej niz na umycie lodówki. Zawsze mam cos tam
zaladowane. Prawda jest równiez, ze nigdy nie pomyslalam w ten sposób, aby
na dluzej unieruchomic któras czesc, ale pomysl fajny. Bede musiala kiedys
wypróbowac. Pozatym kazda czesc mozesz ustawic na inna moc. Ja jestem
zadowolona z tego rozwiazania. Zamrazarka zamraza do ponizej -20 stopni, co
tez jest bardzo istotne, jesli chcesz dluzej przechowywac mrozone jedzenie.

3. Data: 2005-12-13 14:42:58

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Syla" <s...@x...pl> napisał w wiadomości
> [...]
co
> tez jest bardzo istotne, jesli chcesz dluzej przechowywac mrozone

Ja mam lodowke jednoagregatowa i tez osobno steruje sie lodowka i
zamrazarka.http://tinyurl.com/74e4g Rowniez moge wylaczyc kazda z czesci
osobno. A wydaje mi sie ze dwa agregaty mimo wszystko wiecej pradu beda
ciagnely niz jeden ktory elektronicznie steruje dwoma polowkami.Do tego
kazdy agregat swoje miejsce zajmuje.
ydaje mi sie ze ciagnie malo pradu przy tym jak wielka ona jest
(197,6cm!!!) z czego zamrazarka ma 133l i jest zapchana maksymalnie (5
szuflad duzych i polka na lod)
Jak dla mnie dwa agregaty to taki troche bajer i z tego co wyczytalam na
grupach praktycznie nigdy nie zdarza sie ludziom szczegolnie je
wykorzystywac.
A cenowo roznia sie znacznie.

Pozdrawiam
Agnieszka

4. Data: 2005-12-17 07:12:12

Od: Hanna Deirdre K. <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jak dla mnie dwa agregaty to taki troche bajer i z tego co wyczytalam na
>grupach praktycznie nigdy nie zdarza sie ludziom szczegolnie je

wielkie dzieki dziewczyny za opinie!!

pozdrawiam
Hanna Deirdre K.
poznan