kurs kosmetyczny

1. Data: 2005-02-25 13:44:21

Temat: kurs kosmetyczny
Od: marek <b...@U...fm> szukaj wiadomości tego autora

witam Grupowiczow i Grupowiczki!!

Mam nastepujace pytanie: czy nie orientujecie sie gdzie mozna w Krakowie
lub okolicach zrobic kurs kosmetyczny?? Mozecie cos polecic?

Z gory dziekuje i pozdrawiam,
marek

1. Data: 2005-02-25 14:25:29

Temat: Re: kurs kosmetyczny - troche OT
Od: "Ada" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marek" <b...@U...fm> napisał w wiadomości
.
> witam Grupowiczow i Grupowiczki!!
>
> Mam nastepujace pytanie: czy nie orientujecie sie gdzie mozna w Krakowie
> lub okolicach zrobic kurs kosmetyczny?? Mozecie cos polecic?

Czy Ty, drogi Grupowiczu naprawde chcialbys trafic w rece kosmetyczki po
KURSIE kosmetycznym? No, chyba, ze to ma byc kurs na wlasne potrzeby - wtedy
zignoruj mojego posta.
Generalnie sa takie instytucje, jak szkoly kosmetyczne, a nawet studia
kosmetyczne (kosmetologiczne) i na tym raczej bym sie skoncentrowala.

Ada

1. Data: 2005-02-28 08:07:17

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-02-25 15:25,Użytkownik Ada ziewnął szeroko i rzekł:

> Generalnie sa takie instytucje, jak szkoly kosmetyczne, a nawet studia
> kosmetyczne (kosmetologiczne) i na tym raczej bym sie skoncentrowala.

A może mu właśnie o szkołę chodziło i skrótem myślowym nazwał ją kursem?
Ja bym tak zrobiła.

Krusz.

--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-02-28 16:12:53

Od: "Ada" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może mu właśnie o szkołę chodziło i skrótem myślowym nazwał ją kursem?

Chyba nikt z nas, oprocz jego samego, nie wie o co mu chodzilo.

> Ja bym tak zrobiła.

Jestem troche przewrazliwiona na punkcie kursow kosmetycznych. Co za tym
idzie, ja bym tak nie zrobila.

Marku! Jesli gdzies tam jestes, daj znac o co Ci dokladnie chodzilo:)

Pozdrawiam, Ada.

Obcinac czy nie?
chwale - zel w sprayu
brevoxyl krem