kursy usg

1. Data: 2006-01-10 09:30:08

Temat: kursy usg
Od: "Gosia" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam grupowiczow

czy ktos sie moze orientuje gdzie w Krakowie sa organizowane kursy
ultrasonograficzne? albo gdzie mozna sie tego dowiedziec?

Z gory dziekuje
Pozdrawiam
Gosia

2. Data: 2006-01-10 13:45:00

Temat: Re: kursy usg
Od: warp9 <w...@w...post.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia napisał(a):
> [...]
>
> czy ktos sie moze orientuje gdzie w Krakowie sa organizowane kursy
> ultrasonograficzne? albo gdzie mozna sie tego dowiedziec?

O jakie kursy Ci chodzi? Zwiazane z PTU czy jakiekolwiek szkoly nie
posiadajace atestacji?

3. Data: 2006-01-10 16:43:42

Od: "Gosia" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "warp9" <w...@w...post.pl> napisał w wiadomości

> O jakie kursy Ci chodzi? Zwiazane z PTU czy jakiekolwiek szkoly nie
> posiadajace atestacji?

chodzi mi o kurs ultrasonograficzny jamy brzusznej podstawowy. Myslalam ze
wszystkie sa zwiazane z PTU. w kazdym razie o taki kurs na podstawie ktorego
mozna po kilku latach pracy i zdaniu egzaminu w PTU dostac uprawnienia...

4. Data: 2006-01-10 22:36:05

Od: Vlad <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia wrote:

> [...]
> mozna po kilku latach pracy i zdaniu egzaminu w PTU dostac uprawnienia...

Nie wszystkie "szkoły usg" mają akredytacje PTU.
POlecam Krasnobród, bo najbliżej, ewentualnie Płock lub Pisz.
Vlad

5. Data: 2006-01-11 00:00:03

Od: warp9 <w...@w...post.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia napisał(a):
> [...]
> mozna po kilku latach pracy i zdaniu egzaminu w PTU dostac uprawnienia...

W taki razie - zdecydowanie RSU - www.usg.com.pl, np kurs lekarza
rodzinnego (tam jest najwiecej jamy brzusznej)
Pamietaj jednak, aby uzyskac certyfikat musisz miec zaliczony kurs
podstawowy ( teoretyczny), potwierdzone dwa lata pracy z USG a potem
egzamin praktyczny i teoretyczny. Kurs podstawowy warto robic przed
samym egzaminem teoretycznym - na swiezo o wiele lepiej :)

Granulatio tuberculoidea
TEST UREAZOWY DO WYKRYWANIA HELICOBACTER PYLORI 1 SZT.
Zimne ręce i stopy.
Dziecko z padaczka w przedszkolu
Mammografia - Wrocław