kuskus

1. Data: 2002-01-18 16:27:03

Temat: kuskus
Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

macie jakies pomysly na kuskus? Wiem ze dobre salatki sa z tej akszki. A na
cieplo?
Kaska

1. Data: 2002-01-18 16:44:27

Temat: Re: kuskus - ciasto (P)
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> wrote:

>macie jakies pomysly na kuskus? Wiem ze dobre salatki sa z tej akszki. A na
>cieplo?

Ja mam zdobyte gdziej na francuskiej grupie ciasto z kuskus.
Nie ręczę za dokładność w tłumaczeniu ale piszę może jako ciekawostkę.

2 szklanki kuskusu, 2 szklanki soku pomarańczowego, 2 op. cukru
waniliowego, 6 jaj, 250gr. cukru, 50cl śmietany płynnej,
nieposiekane skórki pomarańczowe i ew. łyzka Cointreau

Kaszę wymieszać z sokiem pomarańczowym. Zostawić na 8 minut i
porozbijać ewentualne grudki. Dodać jaja, cukier, śmietankę i
strte skórki z pomarańczy. Wyłożyć na blachę posmarowaną masłem i
piec około 20 minut w temp. 180C Wyjąc i polać sokiem
pomarńczowym wymieszanym z Cointreau....

AgataW.

1. Data: 2002-01-19 00:48:03

Temat: Odp: kuskus
Od: "stsal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze nie wykorzystywałam kuskusu jeko dodatku do sałatki :( Brak
przepisów :(( Ale bardzo często robię go na ciepło, bo jest dobry już po
kilku minutach (to też w ramach obiadu w 10 min. :) ) Wsypuję kuskus do
miski, zalewam 2 - krotna iloscią rosołku i przykrywam. Po kilku minutach
odkrywam, miącham widelcem i już - zamiast ziemniaków, albo innych tego typu
składników.

Anka - leniwiec :)

1. Data: 2002-01-19 09:49:49

Temat: Re: kuskus
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik stsal <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a2agge$oa4$...@n...onet.pl...
> [...]
> miski, zalewam 2 - krotna iloscią rosołku i przykrywam. Po kilku minutach
> odkrywam, miącham widelcem i już - zamiast ziemniaków, albo innych tego

a ja na ciepło kuskus lubię do mięska z sosem.
Na zimno przepadam za taka sałatką, jaka siedzie na mojej stronie, może ktoś
reflektuje:
http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis.php?przepis=9

Wkn

1. Data: 2002-01-19 11:21:11

Temat: Re: kuskus [OT]
Od: <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na zimno przepadam za taka sałatką, jaka siedzie na mojej stronie, może ktoś
> reflektuje:
> http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis.php?przepis=9
>
> Wkn

Potwierdzam, salatka jest pyszna i teraz wszyscy znajomi sie nia zajadaja.
Dzieki wielkie za przepis!
Pozdr.
Marta

1. Data: 2002-01-19 12:02:04

Od: "stsal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<ciach!>
> Na zimno przepadam za taka sałatką, jaka siedzie na mojej stronie, może
ktoś
> reflektuje:
> http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis.php?przepis=9

Mmmmm...... Wyglada smakowice :) Ale zrobię dopiero w poniedziałek, bo w
weekendy kuchnię przejmuje mój połówek :))
A, kuskus można dodawć zamiast ryżu do gołabków :)

Anka - stsal

i przepraszam za posta o kichaniu
przyprawa do ziemniakow
obiad w 10 minut, prosba