kwestia urodzin

51. Data: 2013-09-24 17:19:57

Temat: Re: kwestia urodzin
Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-23 14:56, FEniks pisze:

> Kraj lat dziecinnych! On zawsze zostanie
> Święty i czysty jak pierwsze kochanie...
>
> I myślę, że mógłby to powiedzieć każdy, urodzony w jakimkolwiek
> zakątku świata, o ile miał w miarę dobre dzieciństwo.
>
> Ewa
> --

No niezupełnie, ten kraj lat dziecinnych (dobrych) zmienił się w
ostatnich latach na niekorzyść do tego stopnia że można zrozumieć ludzi
którzy stąd wyjeżdżają..

52. Data: 2013-09-24 18:01:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Sep 2013 17:08:05 +0200, Trybun napisał(a):

> Myślę że w większości przypadków z niewiedzy, z fałszywych wyobrażeń
> powstałych w wyniku wiedzy zaczerpniętej z nierzetelnych źródeł.

...i z niespełnienia...

53. Data: 2013-09-24 18:02:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Sep 2013 17:19:57 +0200, Trybun napisał(a):

> No niezupełnie, ten kraj lat dziecinnych (dobrych) zmienił się w
> ostatnich latach na niekorzyść do tego stopnia że można zrozumieć ludzi
> którzy stąd wyjeżdżają..

Ludzi rozumiem, ale nie usprawiedliwiam rządzących.

Mentalna dziewica
Prześladują nawet psy
Jest znalazłem ten artykuł
Lotnictwo