kwiaciarnia

1. Data: 2003-12-10 18:53:20

Temat: kwiaciarnia
Od: "Bartek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam.
czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć w jakiej temperaturze należy przechowywać
kwiaty cięte w kwiaciarni (tzn. jaka musi być temperatura pomieszczenia do
przechowywania ich)
Dziękuję
bartek

2. Data: 2003-12-12 03:29:00

Temat: Odp: kwiaciarnia
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bartek <b...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:br7q3r$q7l$...@a...news.tpi.pl...
> witam.
> czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć w jakiej temperaturze należy przechowywać
> kwiaty cięte w kwiaciarni (tzn. jaka musi być temperatura pomieszczenia do

Przechowywac czy eksponowac? Z tego co pamietam z techniki kwiaciarskiej
kazdy gatunek mial inne wymagania co do temperatury przechowywania.

Elfir

3. Data: 2003-12-12 07:37:50

Temat: Re: kwiaciarnia
Od: "Jerzy Nowak" <w...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elfir <e...@p...fm> napisał(a):
> [...]
>
> Przechowywac czy eksponowac? Z tego co pamietam z techniki kwiaciarskiej
> kazdy gatunek mial inne wymagania co do temperatury przechowywania.

Najlepiej zwrócić się z zapytaniem o przechowywanie i przedłużanie trwałości
kwiatów do Instytutu Sadownictwa i Kwiaciarstwa w Skierniewicach.

http://www.skierniewice.um.gov.pl/alfabet/i-sc/inst.
html
http://www.isk.skierniewice.pl

pozdr. Jerzy