lakierowanie parkietu na mahoń...

1. Data: 2002-09-10 10:26:57

Temat: lakierowanie parkietu na mahoń...
Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

...czy to w ogóle wykonalne?
Mam stare parkiety (wyglądają nawet na dębowe), które będą cyklinowane. Ale
pod kolor do mebli chciałabym, żeby nie były później lakierowane bezbarwnym
lakierem, tylko żeby przybrały kolor czerwonawy. Czy ktoś z Was lakierował
parkiety na jakiś zdecydowany kolor? Jak to wychodzi i jak się później
sprawdza podczas użytkowania? Czy nie potraktują mnie niepoważnie
cykliniarze, kiedy wyskoczę z takim pomysłem?... :)
Pozdrawiam,
Magda

1. Data: 2002-09-10 10:53:23

Temat: Re: lakierowanie parkietu na mahoń...
Od: "Tartak sc" <b...@t...mmart.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
[...]

Najlepiej bedzie jak na pocyklinowana swierzo podloge nalozysz bejce o
zadawalajacym cie kolorem a potem przezroczysty lakier i super efekt.

1. Data: 2002-09-10 13:10:05

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najlepiej bedzie jak na pocyklinowana swierzo podloge nalozysz bejce o
> zadawalajacym cie kolorem a potem przezroczysty lakier i super efekt.
Dziękuję! Przynajmniej wiem "na czym stoję" :)
M.

1. Data: 2002-09-10 15:00:00

Od: "Tartak sc" <b...@t...mmart.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zadawalajacym cie kolorem a potem przezroczysty lakier i super efekt.
Dziękuję! Przynajmniej wiem "na czym stoję" :)

Popytaj o metode zabezpieczenia drewna olejem, tzw. olejowanie - uzyskasz
tym bardzo wyrazisty kolor prawdziwego drzewa, tego sie juz potem nie
lakieruje.
Ale trzeba dbac o podloge.

1. Data: 2002-09-11 08:17:32

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Popytaj o metode zabezpieczenia drewna olejem, tzw. olejowanie - uzyskasz
> tym bardzo wyrazisty kolor prawdziwego drzewa, tego sie juz potem nie
> lakieruje.
Czyli to jest metoda zamienna do lakierowania? Podejrzewam że efekt jest
dużo ładniejszy i bardziej naturalnie to wygląda. A czy wiesz może coś o
różnicy w cenie między zwykłym lakierowaniem a owym olejowaniem?

> Ale trzeba dbac o podloge.
Zobowiązuję się! :)
Pozdrawiam,
Magda

1. Data: 2002-09-11 12:00:57

Od: "Tartak sc" <b...@t...mmart.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dużo ładniejszy i bardziej naturalnie to wygląda. A czy wiesz może coś o
różnicy w cenie między zwykłym lakierowaniem a owym olejowaniem?

Zobowiązuję się! :)
Pozdrawiam,
Magda

Niestety nie znam roznic cenowych, ale wydaje mi sie ze nie jest duza. Jest
tylko jedna bardzo wazna sprawa, po olejowaniu nie mozna juz nigdy
polakierowac podlogi (jest tlusta).
Najlepiej zasiegnac jezyka gdzies u specjalisty.

1. Data: 2002-09-11 12:17:31

Od: Bolek <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kvenmadur pisze:

>Czyli to jest metoda zamienna do lakierowania? Podejrzewam że efekt jest
>dużo ładniejszy i bardziej naturalnie to wygląda. A czy wiesz może coś o
>różnicy w cenie między zwykłym lakierowaniem a owym olejowaniem?

Najtanszy preparat do olejowania jaki spotkalem widzialem w ikei
(25zl/l) ale zdaje sie ze jest on dedykowany meblom i moze nie nadawac
sie do podlogi.

1. Data: 2002-09-11 12:39:32

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najtanszy preparat do olejowania jaki spotkalem widzialem w ikei
> (25zl/l) ale zdaje sie ze jest on dedykowany meblom i moze nie nadawac
> sie do podlogi.
Dziękuję Ci za info; przynajmniej wiem że coś takiego w ogóle istnieje i
będę bardziej "oświecona" w kontakcie z fachowcami :)
Magda

1. Data: 2002-09-11 13:15:49

Od: "Tartak sc" <b...@t...mmart.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Dziękuję Ci za info; przynajmniej wiem że coś takiego w ogóle istnieje i
będę bardziej "oświecona" w kontakcie z fachowcami :)

hmm... czyli mi nie wierzylas?
ach te kobiety!

1. Data: 2002-09-11 13:19:38

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> hmm... czyli mi nie wierzylas?
> ach te kobiety!
Sam odesłałeś mnie kilka postów temu do fachowców! ;)
Cytuję: "Najlepiej zasiegnac jezyka gdzies u specjalisty." :)
Magda

duża wanna akrylowa
CO - rurki - jak kłaść?
to co ostatecznie wybrać ?