lampka biurkowa na diody led

11. Data: 2007-12-08 07:48:15

Temat: Re: lampka biurkowa
Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Na studiach pamiętam swoją lampę kreslarskiego typu to zwykle żarówka około 75 wat
była wkręcona do nauki i czytania
przy biurku.
I to miłe ciepełko ;-)
JaC

-----

12. Data: 2007-12-08 14:17:39

Temat: Re: lampka biurkowa na diody led
Od: "wowa" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miroo" <m...@C...LETTERSpl> napisał w
wiadomości news:yri88yrzp8tt.dlg@miroo.miroo.pl...

> 75W na biurku???? Może to bardzo duże biurko?
> Ja 60W do całego pokoju (niedużego) używam. AFAIK zdecydowana
> większość tradycyjnych lampek biurkowych ma napisane ograniczenie do
> 60W, niektóre chyba nawet do 40...

Sprawdziłem. Philips 75W softone. Starożytna lampa z gęsią szyjką :) Do
prac precyzyjnych 60W jest za słabe. Do czytania wystarczy trochę oddalić
lampę.
Wojtek
--
Żywiec - prawie jak piwo!

13. Data: 2007-12-08 14:21:55

Od: "wowa" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik " 666" <j...@w...eu> napisal w wiadomosci
> Na biurko polecam lampke ze swietlówka rurkowa niezintegrowana.
> Np. z IKEA.

Padla po roku, spalony dlawik :( Swiatlo dosc dobrze tolerowane ale, dla
mnie za slabe (18W).
Wojtek
--
Zywiec - prawie jak piwo!

14. Data: 2007-12-08 20:14:50

Od: "Qwinto" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na studiach pamiętam swoją lampę kreslarskiego typu to zwykle
> żarówka około 75 wat była wkręcona do nauki i czytania przy biurku.
> I to miłe ciepełko ;-)
> JaC

Ostatnio, z nakazu nadwornego speca od BHP, firma zafundowała nam lampki na
biurko w celu doswietlenia stanowiska pracy. O, takie:
http://www.allegro.pl/item278078603_lampa_kreslarska
.html
Pomijajac badziewny sposob montowania do blatu (pekaja stopki przykrecane
sruba) to sama lampa spisuje sie nawet dobrze. A zarowka ma 60W.

Qwinto

Ariston AQXL 105 co o tej pralce myślicie ?:)
piec dwufunkcyjny De Dietrich i termostat pokojowy
Płyta ceramiczna: indukcja czy prąd?
Kontakt z firma Electrolux
Reklamowac mikrofalówke ?