laparoskopia-pytanie

1. Data: 2001-12-06 22:39:32

Temat: laparoskopia-pytanie
Od: "Livia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, jestem tu swiezutka, ale mimo to mam pytanie...
18 grudnia bede miala laparoskopie (endometrioza) i jestem ciekawa ile mniej
wiecej trwa rekonwalescencja po takim zabiegu... I kiedy bede mogla uprawiac
jakies sporty? (rower, narty)
Z gory bardzo dziekuje za odpowiedz,
Pozdrawiam,

Livia [wAw]
------------------
GG 137346

2. Data: 2001-12-07 08:03:35

Temat: Re: laparoskopia-pytanie
Od: "los_G" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Livia" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam, jestem tu swiezutka, ale mimo to mam pytanie...
> 18 grudnia bede miala laparoskopie (endometrioza) i jestem ciekawa ile
mniej
> wiecej trwa rekonwalescencja po takim zabiegu...

Zalezy od rozleglosci zabiegu i "intensywnosci" manipulacji w brzuchu. Na
ogol wstajesz z lozka do 8 godzin po operacji. Co do wypisu, to zalezy gdzie
masz zabieg robiony - w prywatnych klinikach ginekologicznych wypuszczaja po
24 godzinach, w szpitalach panstwowych trzeba swoje "odlezec" (tez zalezy od
wymogow regionalnej kasy chorych)

> I kiedy bede mogla uprawiac
> jakies sporty? (rower, narty)

Szybko - do 7-9 dni po zabiegu (chyba, ze bedzie on rozlegly) - wszystkiego
dowiesz sie po operacji.

> Z gory bardzo dziekuje za odpowiedz,
> Pozdrawiam,
>
> Livia [wAw]

Pozdrow tez
Los_G

3. Data: 2001-12-07 10:27:00

Od: "Iwona" <i...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Takową miałam robioną w styczniu w państwowym szpitalu i wyszłam następnego
dnia po zabiegu. Koleżanka z sali była jeszcze słaba-to miała zostać do
nastepnego dnia.Na wypisie ze szpitala było 3 tygodnie zwolnienia.Potem
poszłam do pracy. Do sprawnosci dochodzi się dość szybko.
Powodzenia
Iwona M.

4. Data: 2001-12-07 22:15:46

Od: "Livia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Baaaardzo Wam dziękuję :) Podnieśliście mnie trochę na duchu...
Pozdrawiam serdecznie,
Livia

BOL MOSTKA
krew