lasagne

1. Data: 2002-10-01 17:17:47

Temat: lasagne
Od: Vefour <v...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

No dobra, chwycilem :))) Tez sie dolaczam z pytaniem o lasagne :)

V.

1. Data: 2002-10-01 21:31:15

Temat: Re: lasagne
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 01 Oct 2002 19:17:47 +0200, Vefour <v...@x...wp.pl>
wrote:

>No dobra, chwycilem :))) Tez sie dolaczam z pytaniem o lasagne :)
>
>V.

no to ja tez, bo niby dlaczego nie...a jest jakies zdrobnienie od
lasagne poza lasagnettine? Waldek - podawaj-no jakies formy
zdrobnien, tys mechanik od takich spraw

Trys, wajha zamachowa
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-10-01 22:34:46

Od: Vefour <v...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> no to ja tez, bo niby dlaczego nie...a jest jakies zdrobnienie od
> lasagne poza lasagnettine? Waldek - podawaj-no jakies formy
> [...]

lasagnka, lasagniatko, lasagneczko, lasagn-lasagn, las'ka, lasagniuska,
lasagniuszka, lazunia, laz laz

ide spac, glupoty pisze :) (efekt quasi indyjskiej kolacji)

V.

1. Data: 2002-10-02 10:51:11

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vefour wrote:

> lasagnka, lasagniatko, lasagneczko, lasagn-lasagn, las'ka, lasagniuska,
> lasagniuszka, lazunia, laz laz

Lazaniatko najlepsze :)
pzdr
agi ..eh.. juz sie zaczynam przyzwyczajac

1. Data: 2002-10-02 12:19:31

Od: "Joanelle" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Vefour" <v...@x...wp.pl> napisal w wiadomosci
> Krysia Thompson wrote:
>
> lasagnka, lasagniatko, lasagneczko, lasagn-lasagn, las'ka, lasagniuska,
> lasagniuszka, lazunia, laz laz
>
> ide spac, glupoty pisze :) (efekt quasi indyjskiej kolacji)

Jak zwal, tak zwal... Ale jak to zrobic w mikrofali????????????
Joanelle Niecierpliwa ;-)

1. Data: 2002-10-02 13:42:42

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Jak zwal, tak zwal... Ale jak to zrobic w mikrofali????????????
>Joanelle Niecierpliwa ;-)

moje dzieci autorytatywnie mowia, ze makaron z mikrofali jest
gumowaty i zawsze wiedza JAK im cos odgrzewalam...nie warto.
chyba, bo ja mam mikrofale z epoki kamienia lupanego (tylko
grzeje, slabo lub wiecej, ale zadnych nowoczesnych bajerow nie
ma, no i sama sie nie myje, co jej mam za zle)

Trys, wajha zamachowa
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-10-02 14:09:05

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Joanelle:

> Jak zwal, tak zwal... Ale jak to zrobic w mikrofali????????????
> Joanelle Niecierpliwa ;-)

się nie da, chyba, że mikrofalówka z grillem. Inaczej będzie lasagne z
pica huut

Waldek

1. Data: 2002-10-02 14:16:20

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>si? nie da, chyba, ?e mikrofalówka z grillem. Inaczej b?dzie lasagne z
>pica huut
>
>Waldek

a ja kiedys na stacji kolei zelaznej musialam cos zjesc...i
dostalam bacon buttie czyli bulke z boczkiem/bekonem smazonym.
jako ze tu wszystko jest dekorowane co najmniej salata i
pomidorkiem, to sie okazalo, ze pani wyciagnela byla z lodowki
juz przygotowana rzecz, wlozyla do mikrofali i
przyrzadzila...jadlam goraca bulke, rogacy bekon, goracego
pomidora i goraca salate...trudno zapomniec tego przysmaka...

Trys, wajha zamachowa

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-10-02 14:32:47

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson
> [...]
> przyrzadzila...jadlam goraca bulke, rogacy bekon, goracego
> pomidora i goraca salate...trudno zapomniec tego przysmaka...

sobie wyobrażam. Jak leciałem do Amsterdamu jakaś mądra pani z KLM
zapakowała kompletną tackę z żarciem do ogrzewacza. A tam była sałata,
lody....

Waldek

1. Data: 2002-10-02 14:46:45

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 02 Oct 2002 16:32:47 +0200, Waldemar Krzok
<w...@u...fu-berlin.de> wrote:

>Krysia Thompson
>
>sobie wyobra?am. Jak lecia?em do Amsterdamu jaka? m?dra pani z KLM
>zapakowa?a kompletn? tack? z ?arciem do ogrzewacza. A tam by?a sa?ata,
>lody....
>
>Waldek

a czy wiesz, ze KLM jest przedmiotem jakiejs grupy emailowej pt
Complaints about KLM....

Trys, wajha zamachowa
K.T. - starannie opakowana

pomocy-oponki sprostowanie