ława narozna do kuchni

1. Data: 2002-08-06 08:57:49

Temat: ława narozna do kuchni
Od: "Grzes P." <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.

Poszukuje ławy narożnej do kuchni. Tyle, ze w kuchni tej jest juz stol
okragly i dwa krzesla - wszystko na metalowych nogach, krzesla z metalowymi
oparciami. I tu jest caly kruczek, bo z tego, co przejrzalem w paru gazetach
o mieszkaniach oraz w i-necie wiekszsc ław jest nie w tym stylu.

Czy spotkaliscie sie z (niedrogimi ma sie rozumiec) lawami naroznymi, ktore
pasowalyby do opisanego wyzej stolu i krzesel? Generalnie - chcemy
zamontowac troche metalowych akcesorii kuchennych. Czy jest szansa na
dobranie do tego stylu ławy? Aha, no i stolik jest okragly, a wszedzie w
zestawy z ławami naroznymi maja stoliki kwadratowe/prostokatne.

Moze ktos z Was zastosowal taki styl i cos fajnego "skonstruowal"?
:)

Pozdrawiam
Grzes

1. Data: 2002-08-06 09:14:11

Temat: Re: ława narozna do kuchni
Od: "Harpie" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukuje ławy narożnej do kuchni. Tyle, ze w kuchni tej jest juz stol
> okragly i dwa krzesla - wszystko na metalowych nogach, krzesla z
metalowymi

Jesteś pewien, że ława narożna w kuchni to dobry pomysł?
Mam takie rozwiązanie w wynajmowanym mieszkaniu. Gdyby nie to że jest
wynajmowane, to od razu bym ją wyrzucił!
Jak siedzą trzy osoby, to jedna musi wstać, aby wypuścić tę ze środka, która
ma ochotę na ketchuhp do frytek... itp a w tedy ta co zostaje podbiera
reszcie najdłuższe frytki.... nie w ogóle porażka. Dawno temu ktoś wymyślił
krzesła do kuchni i nie ma co kombinować.

Harpie

1. Data: 2002-08-06 09:48:15

Od: "Grzes P." <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harpie" <h...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> reszcie najdłuższe frytki.... nie w ogóle porażka. Dawno temu ktoś
wymyślił
> krzesła do kuchni i nie ma co kombinować.

Tak, myslalem o tym. I wydaje mi sie, ze bedzie to dobre rozwiazanie, z
okraglym stolem. Poza tym chcialbym w tej kuchni (z racji ze jest dosc
spora) zrobic sobie kącik do posiadzenia, poczytania, popracowania.
Poza tym mozna w lawach zrobic dodatkowe miejsce (komory do chowania np.
kocow, poscieli etc.).

Pozdro
Grzes

Czyszczenie - rysowanie (wanna, kuchenka, zlew)
sprzedam dom 200m2 , 2-kondygnacyjny, podpiwniczony, strych, ogród
internet ??
Zmywarka - ciepła czy zimna woda
Whirlpool ARZ 896 opinie?