leczenie zębów metodą Bio Oss

1. Data: 2007-11-18 20:12:46

Temat: leczenie zębów metodą Bio Oss
Od: "205XS" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy ktoś z grupowiczów miał leczone zęby metodą "Bio Oss i Bio Gide" oraz
prosze o opinie związane z leczeniem zębów tą metodą.

Lekarz mi zaproponował leczenie zębów tą metodą czy to faktycznie daje efekt
czy chce wyciągnąć ze mnie kase ??

2. Data: 2007-11-18 20:34:29

Temat: Re: leczenie zębów metodą Bio Oss
Od: Radosław Rossa <r...@N...SPAM.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> prosze o opinie związane z leczeniem zębów tą metodą.
>
> Lekarz mi zaproponował leczenie zębów tą metodą czy to faktycznie daje efekt

Zapewne chodzi Tobie o uzupełnianie ubytków/augmentację kości. Zębów za pomocą
Bio Oss się nie leczy.

--
Pozdrawiam.
RR ;-)

p.r.m. EL 250 B (34KM/12500RPM)
p.s.m. AMiKM '05
s.m.d. DDS, Poland

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 071118-2, 2007-11-18
Przetestowano na: 2007-11-18 21:34:36

123 proba
konserwanty/substancje szkodliwe - w jakich produktach
Dieta a witaminy
[OGLOSZENIE] Sprzedam sprzet okulistyczny
tatuaż a przeszczepy?