lekarz specjalista

1. Data: 2003-08-26 12:53:44

Temat: lekarz specjalista
Od: "marcin" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc. mam duzy problem, a konkretnie moja mama. polega on na tym, ze ze
cierpi na silna depresje zwiazana z wiekiem przekwitania. przynajmniej mi
sie tak wydaje. jest naprawde bardzo zle. lekarze zapisuja leki
psychotropowe, ma to niby pomoc. efekt jest taki ze ma silne bole glowy i w
sumie niewiele to pomaga. mama dodatkowo denewuje sie tym ze moze to byc
dziedziczne, bo w przeszlosci podobne objawy miala moja babcia. niestety
skonczylo sie to bardzo zle dla niej...nie chce o tym pisac.
do jakiego lekarza specjalisty powinna sie udac. byla u rejonowego, zapisali
jakies tam hormony, leki psychotropowe i nic. kazali czekac. oczywiscie jak
sie "w lape "nie da to czlowiekowi nie pomoga. chce wyslac matke do do
dobrego prywatnego lekarza tylko jeszcze nie wiem do ktorego. pomozcie. jest
naprawde zle. mama boi sie nawet wychodzic z domu. grozi jej utrata pracy.
byc moze dostanie tylko jakis zasilek, ale nie wiadomo jak to bedzie. jesli
wiecie gdzie sie moze udac w Poznaniu do dobrego lekarza to piszcie i co
moze byc przyczyna tych przypadlosci.

jakiekolwiek propozycje prosze sugerowac na priv e...@g...pl , bo nie
czesto tu zagladam

gg 1941408