lekki stopień niepełnosprawności - jakie ulgi, uprawnienia?

1. Data: 2004-08-01 06:37:19

Temat: lekki stopień niepełnosprawności - jakie ulgi, uprawnienia?
Od: Jarek <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
otrzymałem lekki stopień niepełnosprawności (całkowita głuchota jednego
ucha) Jakie przysługują mi ulgi, uprawnienia, zaisłki itp. itd?
Gdzie mogę zacząć szukać pracy, czy jest ją łatwiej znaleźć?
Gdzie mogę poczytać więcej na ten temat.
Dziękuję za jakiekolwiek informacje.
--
Jarek

2. Data: 2004-08-01 07:13:54

Od: "realista" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Gdzie mogę zacząć szukać pracy, czy jest ją łatwiej znaleźć?
> Gdzie mogę poczytać więcej na ten temat.
witaj,
na początek może tu ?
http://www.niepelnosprawni.info/labeo/app/cms/x/9208

Pozdrawiam

> [...]