licznik przepływu wody

1. Data: 2002-03-13 05:14:15

Temat: licznik przepływu wody
Od: "qla" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry

Ile kosztuje legalizacja przepływomierzy wody ciepłej i zimnej ?
Moja spółdzielnia chce ode mnie 6,28 zł przez 48 miesięcy za
legalizację czterech wodomierzy. (75,36 zł za jeden).
Czy nie za dużo ?

Wojtek

1. Data: 2002-03-13 07:37:41

Temat: Re: licznik przepływu wody
Od: "Darkac" <d...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moja spółdzielnia chce .... (75,36 zł za jeden).

U mnie 36 zł za jeden.

Darek

1. Data: 2002-03-15 09:47:38

Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dołączam się do pytania. Jak to jest z legalizacją wodomierzy
(montowanych w mieszkaniu)? W mojej spółdzielni wodomierze wymieniono na
nowe po 5 latach. Czy stare wodomierze są poddawane ocenie i wtedy mogą
być montowane ponownie, czy też podlegają regeneracji (oczyszczenie,
wymiana zużytych części) i dopiero wtedy są legalizowane?
Piotr

Poradnik zakupu domu
Nowa szata stron www.szafa.com.pl
zmywarki Brandt - opinie ?