lilia biała (Lilium candidum)

1. Data: 2009-09-03 13:18:24

Temat: lilia biała (Lilium candidum)
Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam na targu cebule lilii białej, tej wiejskiej, pachnącej i
wsadziłam je w ziemię w drugiej połowie sierpnia, zgodnie z instrukcją.
Teraz widzę, że to rośnie. Czy nie powinny puszczać (się) liści dopiero
wiosną? Czy je jakoś przykrywać na zimę?
--
Basia

2. Data: 2009-09-03 13:42:39

Temat: Re: lilia biała (Lilium candidum)
Od: "waldek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bbjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> że to rośnie. Czy nie powinny puszczać (się) liści dopiero wiosną? Czy je

I wszystko w jak najlepszym porządku. Ta lilia już rośnie. Na zimę niczym
nie trzeba przykrywać - jest w pełni zimotrwała. Mam już od kilku lat i już
ma młode liście. Ona okres odpoczynku ma na początku lata.
Pozdrawiam - Waldek

straciłem buka
przesadzanie iglaków
prośba o identyfikacje odmiany świerku