linki

1. Data: 2003-10-24 21:48:32

Temat: linki
Od: "jasio" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
szukam w Sieci info. nt. jamistości rdzenia kręgowego oraz widzenia
jednoocznego. Google są dość skromne w tym zakresie, więc jeśli ktoś może
mnie poratować stosownymi linkami, będę wdzięczna.
pozdrawiam
pa
jasio

2. Data: 2003-10-24 21:58:00

Temat: Re: linki
Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bnc6uc$8ji$...@t...icpnet.pl,
jasio <m...@w...pl>:
> [...]
> jednoocznego. Google są dość skromne w tym zakresie, więc jeśli ktoś
> może mnie poratować stosownymi linkami, będę wdzięczna.

Tu jest dosc sensownie na temat 2:
http://www.nora.cc/campus/monocular_vision.html

--
Robert

3. Data: 2003-10-24 22:24:13

Od: "jasio" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> bnc6uc$8ji$...@t...icpnet.pl,
>
> Tu jest dosc sensownie na temat 2:
> http://www.nora.cc/campus/monocular_vision.html

Niezmierne dzięki, ale mam chyba ubogą wyobraźnię i "nie widzę tego"...:(,
tzn. nie widzę, jak oni widzą. Wyszło mi na to, że tylko w 2 wymiarach,
trudno mi to sobie wyobrazić :( . A myślałam, że krótkowroczność +
astygmatyzm, to problem ;P
thx
pa
jasio

4. Data: 2003-10-25 06:51:04

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bnc919$aha$...@t...icpnet.pl,
jasio <m...@w...pl>:

> Niezmierne dzięki, ale mam chyba ubogą wyobraźnię i "nie widzę
> tego"...:(, tzn. nie widzę, jak oni widzą. Wyszło mi na to, że tylko
> w 2 wymiarach, trudno mi to sobie wyobrazić :(

Jesli o to chodzi, to zamknij jedno oczko lub zaklej sobie na jakis czas.

--
Robert

metoda PNF
Sepsa
zrosty na przeponie- skąd?
brown sugar
PILNE !!!!! Kto może byc dawcą krwi? Jakie warunki trzeba spełnić ? !!!!!!