listwa wykończeniowa przy płycie kuchennej

1. Data: 2008-11-07 08:09:32

Temat: listwa wykończeniowa przy płycie kuchennej
Od: "StClaus" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy ktoś z Was ma może podobny problem i jak go rozwiązał? Mam zamontowaną
płytę gazowa w blacie za nią w odległości ok 5-7 cm jest ściana i całość
jest wykończone oczywiście listwą meblową. W wyniku używania płyty listwa to
zaczęła mi się nie jako topić tzn. pofalowała się i zaczęła odstawać. Jest
to w miejscu gdzie mam duży palnik więc oczywiście jest to kwestia
rozchodzenia się ciepła spod dużego garnka. po zaobserwowaniu tego staramy
się nie używać dużych garnków na tym palniku ale czasami się nie da - często
po prostu ciasno jest na płycie jak są troszkę większe garnki.

W każdym razie stwierdziłem iż wymiana na nowa listwę będzie rozwiązaniem
tylko krótkotrwałym. Szukałem jakiś listew metalowych - stalowych lub
aluminiowych ale nic nie znajduję może Wy jakoś rozwiązaliście ten problem
oczywiście jeśli macie taki problem.

z gory dziękuję za wszelkie sugestie i pomoc...

stclaus