lodówka

1. Data: 2000-06-05 07:27:46

Temat: lodówka
Od: "Joanna Pampuch-Wolak" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zamiar kupić lodówko-zamrażarkę. Bardzo proszę o pomoc. Jestem
przygotowana na wydanie ok. 2000,- zł.

1. Data: 2000-06-06 08:44:01

Temat: Re: lodówka
Od: "Marcus" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

2000 to duzo chyba ze potrzebujesz b.duza lodowke

1. jesli zalezy ci na jakości (bez wzgledu na cene, do2000PLN) to wybierz
cos z Bosh'a - naprawde dobre lodowki na lata ... - niektore modele maja 2
agregaty jeden na lodowke drugi na zamrazalke , jest to bardzo dobre
rozwiazanie. Poza tym Elektrolux jest tez godny uwagi.

2. jesli chcesz dobra lodowke za nieduza cene to w okolicach 1200-1500 PLN
moze znalezc niezle lodowki np. Zanussi

3. nie kupuj Ardo , maja ladny i estetyczny wyglad ale to wszystko, podobno
sa awaryjne i maja b.cienkie blachy tak wiec jak zapakujesz na maxa to moze
ci sie lodowka zdeformowac u dolu :)))))

przy wyborze zwroc tez uwage na zuzycie energii; przez kilkanascie lat
uzytkowania troche kW sie nazbiera :)))

oczywiscie powyzsze opinie sa tylko moim zdaniem i to na pewno bardzo
subiektywnym - wybrac musisz sama :)

pozdrowienia
Markus

1. Data: 2000-06-06 10:34:34

Temat: Odp: lodówka
Od: "AP" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja juz drugi rok uzytkuje dwuagregatowa lodowke Mastercook. Estetyka wnetrza
powinna zadowolic najbardziej wybrednych, a i do jakosci pracy nie mam
zadnych zastrzezen.

--
Z pozdrowionkami
Agnieszka

1. Data: 2000-06-07 06:26:11

Od: "Joanna Pampuch-Wolak" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki.
Mam jeszcze jedno pytanie. Zaintrygowala mnie lodowka chlodzona powietrzem
(nie pamietam jak to sie nazywa, wiem tylko ze jest w srodku wiatrak ktory
rozprowadza powietrze) firmy LG. Nie trzeba jej rozmrazac (zamrazarki tez).
Czy ktos z grupowiczow moze ma taka i moglby cos napisac na temat
uzytkowania . Mam troche watpliwosci co do firmy.
Pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje za pomoc.
Joanna

1. Data: 2000-06-08 16:23:35

Od: "pluton" <n...@j...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> Mam zamiar kupić lodówko-zamrażarkę. Bardzo proszę o pomoc. Jestem
> przygotowana na wydanie ok. 2000,- zł.

Mam dużą Amicę :) z zamrażarką ( 1500 )
i jestem bardzo zadowolony.

--
CUL
pluton

1. Data: 2000-06-09 06:23:08

Od: "Idol" <n...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Mam dużą Amicę :) z zamrażarką ( 1500 )
>i jestem bardzo zadowolony.
Gdyby nie te pękające szyby, których nigdzie nie można dostać, a gdy nie
pękają to wstrzymują cyrkulację powietrza i kiszą wszystko to co jest w
lodówce. No i chyba jeszcze nie bardzo da się wyregulować odstępów pomiędzy
półkami ?
- polar jest o wiele lepszy.

1. Data: 2000-06-09 11:23:36

Od: "Przemyslaw" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Pampuch-Wolak" <j...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> uzytkowania . Mam troche watpliwosci co do firmy.
> Pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje za pomoc.

kazda duza lodowka powinna miec wiatrak, natomiast przestrzegam przed
zamrazarka , ktora nie wynmaga rozmrazania, taki proces bardzo wysusza
przechowywane produkty, i nie pomoga najlepsze woreczki

polecam Liebherr - bardzo dobre lodowki

przemyslaw

1. Data: 2000-06-09 13:20:47

Temat: Re: lodówka/polecam Vestfrost
Od: Agnieszka Brzozowska <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Pampuch-Wolak napisał(a):

> Mam zamiar kupić lodówko-zamrażarkę. Bardzo proszę o pomoc. Jestem
> przygotowana na wydanie ok. 2000,- zł.

Od wielu lat uzywam chlodziarki i zamrazarki firmy Vestfrost. Jestem
bardzo zadowolona. Goraco polecam. Niezawodna, pojemna, solidna.
Agnieszka

1. Data: 2000-06-10 10:34:30

Od: "zaba" <k...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

i bardzo drogie
zaba

1. Data: 2000-06-13 05:51:41

Od: "Darek K." <d...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od wielu lat uzywam chlodziarki i zamrazarki firmy Vestfrost. Jestem
> bardzo zadowolona. Goraco polecam. Niezawodna, pojemna, solidna.
> Agnieszka

A co powiecie o lodowkach firmy Whirlpool ? Maja 7 lat gwarancji.

Darek

no a lody ?
pytanie okolokulinarne :)
Jajecznica po... prowansalsku?