lodówka bosch czy elektrolux ?

1. Data: 2009-06-23 07:57:11

Temat: lodówka bosch czy elektrolux ?
Od: "Ewa" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wybrałam lodówkę ERB 36033X Elektrolux co sądzicie o tym modelu ?
http://www.electrolux.pl/node38.aspx?productId=35918
Czy ta komora świeżości to dobry pomysł czy kolejny chwyt markeringowy ?
Ma ktoś z Was takie coś ?

A co sądzicie o lodówkach Boscha ? Mąż mnie namawia właśnie na niego ?

Pomóżcie !!
Pozdrawiam
Ewa

2. Data: 2009-06-23 12:38:13

Temat: Re: lodówka bosch czy elektrolux ?
Od: Silos <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Cze, 09:57, "Ewa" <j...@o...pl> wrote:
> [...]
> Ma ktoś z Was takie coś ?
>
> A co sądzicie o lodówkach Boscha ? Mąż mnie namawia właśnie na niego ?

ta ktora daje dluzsza gwarancje. Jesli dają taką samą to weź ta
tanszą. Electroluxy to nie sa zle lodowki.

3. Data: 2009-06-23 14:24:14

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa wrote:
> [...]
> markeringowy ? Ma ktoś z Was takie coś ?
>
> A co sądzicie o lodówkach Boscha ? Mąż mnie namawia właśnie na niego ?

elektoluxy są bardzo ciche, mam elektroluxa w otwartej kuchni od strony
salonu, jak ja właczyłem to myślałem że jest zepsuta i agregat nie ruszył
:)

bosch to dobre robi tylko zmywarki, z tego co ludzie piszą wynika ze reszta
ich sprzętu jest średniej klasy

4. Data: 2009-06-23 18:06:01

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa pisze:

> A co sądzicie o lodówkach Boscha ? Mąż mnie namawia właśnie na niego ?

Nie napisałaś jaki model Boscha. Ta eletrolx całkiem fajna. Nie miałam
nigdy niczego tej firmy, za to w mojej kuchni dominuje Bosch- lodówka,
pralka, zmywarka, aa i jeszcze ekspres przelewowy. Zadowolona jestem
bardzo. A jakich argumentów mąż używał?? ja mam >
ttp://www.ceneo.pl/showPicture.aspx?productID=122355
8

i jak na razie czyli od kilku miesięcy jestem zadowolona.

--
waruga_e

5. Data: 2009-06-23 18:07:40

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Dyjor pisze:

> [...]
> ruszył :)
>
> bosch to dobre robi tylko zmywarki, z tego co ludzie piszą wynika ze

hmmmmm, czyli jak zwykle- każda sroczka swój ogon chwali :)
więc chyba najlepsza rada, niech bierze, która jej się podoba :)

--
waruga_e

6. Data: 2009-06-23 18:18:21

Od: Ra <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Ewa pisze:
> [...]
> http://www.electrolux.pl/node38.aspx?productId=35918
> Czy ta komora świeżości to dobry pomysł czy kolejny chwyt markeringowy ?

jak dla mnie problem może być tylko taki że miejsce na rzeczy
najczęściej używane typu masło wydaje się być wysoko

7. Data: 2009-06-24 08:16:30

Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Ewa pisze:
> [...]
> Ma ktoś z Was takie coś ?
>
> A co sądzicie o lodówkach Boscha ? Mąż mnie namawia właśnie na niego ?

Ja proponuję dokładnie obejrzeć cały układ chłodzenia w kilku lodówkach.
Niektórzy producenci stosują kawałek miedzianej rurki w aluminiowym
układzie chłodzenia tylko po to, aby ten układ skorodował. Proponuję
zerknąć na czynnik chłodzący, jeśli lodówka ma R600a to lepiej tą wziąć.
No i oczywiście jak najdłuższa gwarancja. Odnośnie tego modelu co
podałaś, to kup na zapas te plastikowe przezroczyste fronty szuflad w
zamrażalniku.

8. Data: 2009-06-24 08:34:34

Od: Dy <d...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> :)
>
> bosch to dobre robi tylko zmywarki, z tego co ludzie piszą wynika ze reszta

Ja mam inne doswiadczenia. Elektrolux i to calkiem nie tani na
poczatku chodzil cicho ale po 2 latach jak traktor. Nie oznacza to, ze
elektroluxy uwazam za zle, moze ten model tak mial. mam teraz siemensa
i ten dla odmiany jest rzeczywiscie cichy. Co nie oznacza, ze polecam
te marke.

Pozdrawiam
Dy

9. Data: 2009-06-24 16:21:26

Od: Arte <a...@s...info.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,

Ewa pisze:
> [...]
> http://www.electrolux.pl/node38.aspx?productId=35918
> Czy ta komora świeżości to dobry pomysł czy kolejny chwyt markeringowy ?

Absolutnie polecam takie coś! To faktycznie działa. :) W takiej
szufladzie utrzymywana jest temperatura 0 stopni i dzięki niej większość
rzeczy utrzymuje świeżość dwa, trzy razy dłużej niż w normalnej
przestrzeni lodówki. Najbardziej nadaje się na wędliny, ryby, mięso i
różnej maści serki. :) Ja mam jeszcze dodatkowo szufladę świeżości o
podwyższonej wilgotności do przechowywania warzyw. Cóż, sałata po
tygodniu tak świeża jakby była dopiero co kupiona, nie jest niczym
dziwnym. :)

Zatem jeszcze raz polecam takie coś!

> A co sądzicie o lodówkach Boscha ? Mąż mnie namawia właśnie na niego ?

Ja mam Siemensa, a to to samo, gdyż już od dawna jest to jedna firma i
tylko sprzedają pod dwiema markami i z innymi obudowami. Jedyna różnica,
to taka, że niektóre, najbardziej nowatorskie produkty są sprzedawane
tylko pod marką Siemens.

Ja ma dokładnie taką lodówkę jak poniżej:

http://www.siemens-home.pl/produkty/ch%C5%82odnictwo
/urz%C4%85dzenia-do-zabudowy/ch%C5%82odziarko-zamra%
C5%BCarki/jednodrzwiowe/KI24FA50.html

Jest ona do zabudowy i z małym zamrażalnikiem, gdyż mi duży zamrażalnik
do niczego nie był potrzebny. Ale ma dużą komorę świeżości! A tego
właśnie najbardziej potrzebowałem. No i jest bardzo cicha. Mam ją w
otwartej kuchni i właściwie musi być absolutna cisza i muszę się bardzo
wsłuchać aby ją usłyszeć.

Moi rodzice mają Whirlpoola także z szufladą 0 stopni i sobie też
chwalą. Jedynie, według mnie, Whirlpool mógłby być trochę cichszy.

Pozdrawiam i mam nadzieję, że trochę pomogłem,

Krzysiek

Brud w silikonie w oknach
Narzedzia na dzialke
Drzwi firmy WESTO
Jaki dzwonek bezprzewodowy ?
Chcielibyscie mieszkac na ostanim pietrze ?