lodówka i para wodna

1. Data: 2005-07-31 19:36:55

Temat: lodówka i para wodna
Od: "Pablo" <p...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Zanabyłem niedawno lodówkę Whirlpoola ARC5721 o ile pamiętam.
I w zasadzie od początku, obserwuje że na półkach od góry i dołu osadza się
para wodna?
Czy w takim przypadku lodówka powinna chodzić na maxa? teraz ustawiona na
medium, załadowana tak średnio, czy moze coś jest nie tak?
Na tylniej ściance jest szron, wiec chłodzić chłodzi.

z góry dzięki za pomoc

pozdrawiam
Pablo

2. Data: 2005-08-01 05:22:36

Temat: Re: lodówka i para wodna
Od: " zayzayer" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pablo <p...@s...poczta.onet.pl> napisał(a):

> Zanabyłem niedawno lodówkę Whirlpoola ARC5721 o ile pamiętam.
> I w zasadzie od początku, obserwuje że na półkach od góry i dołu osadza się
> para wodna?

To normalny objaw

3. Data: 2005-08-02 18:23:20

Od: "news.tpi.pl" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak często sie załacza i jak długo chodzi ile przerwy???
Ja moją zgłosiłem do wymiany chodzi 2 godz przerwy 25 minut i tak w kółko
ustawiona na "2"

4. Data: 2005-08-03 13:59:34

Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 2 Aug 2005 20:23:20 +0200, na pl.rec.dom, news.tpi.pl napisał(a):

> Jak często sie załacza i jak długo chodzi ile przerwy???
> Ja moją zgłosiłem do wymiany chodzi 2 godz przerwy 25 minut i tak w kółko
> ustawiona na "2"

a byl juz taki temat - werdykt - za malo czynnika chlodzacego

5. Data: 2005-08-03 20:03:13

Od: "Pablo" <p...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak często sie załacza i jak długo chodzi ile przerwy???
> Ja moją zgłosiłem do wymiany chodzi 2 godz przerwy 25 minut i tak w kółko
> ustawiona na "2"

Wydaje mi sie że chodzi w miare normalnie, nie zauważyłem zeby chodziła za
często ale jednoczesnie nie siedzę przy niej i nie mierzę zegarkiem.
Dziwi mnie tylko ta para, na kilka lodówek jakie miałem wczesniej nigdy tego
nie było, moe ta po prostu słabiej chłodzi? moze to fakt ze jest w tej
wyreklamowanej klasie A+, cóż chłodzić chłodzi, pozostaje sie przyzwyczaić
choć to kijowo wygląda

pozdrawiam
Pablo

[gdzie, Wrocław] kuchnie Sekpol
Tapety
wata szklana i wełna mineralna - palna ?
Usuwanie starego silikonu
renowacja lustra